3 Şubat 2016 Çarşamba

ORIFLAME OPTIMALS BODY - VÜCUT SIKILAŞTIRICI LOSYON ♡│AUSE ESUA



Merhaba !
Bir kaç aydır kullandığım bir losyonu ile ilgili yazıyı sonunda derleyip paylaşabildim. Oriflame danışmanları ya da Oriflame kataloğunu takip edenler bir kaç kez görmüşlerdir bu losyonu.
Alırken tereddütlerim olmasına ve hakkında danışmanların söylediklerinden fazlasını bilmediğime rağmen aldım. ( Bir bakmışım, almışım daha doğrusu )
Aklımdaki "işe yaramaz, bir faydası yok" düşüncelerine rağmen beni yanılttı. Huyum kurusun her şey çabuk olsun isterim. E bazı ürünlerde hemen etki edemez haliyle :D Galiba bu sabırsızlık çoğumuzda var.:)

Katalogda masaj tarağı ile beraber gösteriliyordu. Bende ikisini sipariş ettim. Zaten vücut fırçaları, masaj başlıklarını çok severim o yüzden düşünmeden attım sepete.

Losyon
- Farklı ve tanımlayamadığım bir kokusu var. Naneli de denilebilir.
-Bazı losyonlar gibi yapış yapış yapmıyor (bence en güzel özelliği bu :)
-İlk etap da belli olmasa da bir süre sonra cildi yumuşacık yapıyor.
-Çıt çıt kapaklı kullanışlı bir ambalajı var.
-250 ML uzunca süre kullanabilirsiniz.Kolay bitmiyor, en azından ben bitiremedim halen.
-Kapak kısmına biraz dikkat etmek gerekiyor. Çok kaliteli bulmadım her an kırılacak gibi duruyor.
-Sürdüğünüz an müthiş bir ferahlık oluşuyor. Sanki sıkılaştığını hissediyorsunuz. Öyle garip, hoş bir durum.

Uygulama :
Duştan sonra ya da gece uyumadan önce masaj yaparak uygulayın. Bacaklara uyguladıktan sonra masaj başlığı veya vücut fırçasını da uygulayarak daha etkili olmasını sağlayabilirsiniz. ( Hatta vücut masaj cihazları var, hep merak etmişimdir ve paraya kıyıp almamışımdır eğer varsa onlarla direkt olarak kremi uygulayabilirsiniz)

Sonuç : Düzenli kullandığınızda etkili bir çözüm. Ben sabah, akşam uyguladım. Kullanmaya başladığım ilk zamanlarda egzersiz yapmadığım halde faydasını gördüm.(Özellikle kollarımda eski haline göre gözle görülür, hissedilir fark oldu )
Daha sonraları 20-25 dakikalık egzersiz yapmaya başladım.İlla ki bir egzersiz desteği istiyor. Yani direkt olarak sorunu ortadan tamamen kaldırmıyor. Öyle bir mucizede beklenilemez zaten  :) Fiyatına göre uygun bulduğum bir ürün.
Losyon içeriğini buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

Masaj başlığı
Alsanız da olur almasanız olur.
Bu başlığı sadece bacaklarımda kullanabildim.Tutacak yeri olmadığı için düzgün kavrayamıyorsunuz ve kullanamıyorsunuz,eliniz uyuşuyor doğru düzgün kontrolü alamıyorsunuz :D( ya da ben beceremedim bilemiyorum) Vücut fırçası varsa onunla yapın bunu almayın derim. Watsons, Gratis ve Rossman'dan ister böyle bir masaj fırçası isterseniz normal vücut fırçası (Saplı ya da tutma yeri olanlarını) alabilirsiniz.

Kullanışsızlığı haricinde, bacakları rahatlatıyor ve kan dolaşımını hızlandırıyor. ( fırça kadar etkisini göremedim o ayrı )

Bu arada vücut fırçaları hakkında yazdığım yazıya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




21 yorum:

  1. canım çok güzel bir yazı olmuş bu ürünün argan yağlı olanından ben de bir iki haftadır kullanıyorum şimdilik memnunum ama masaj başlığını almamıştım bilgi sahibi oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik çok teşekkürler beğenmene sevindim, argan yağlı olanını bende merak ediyorum sen memnun kaldıysan tekrar göz atıyım. Masaj başlığında ise Watsons,Rossmann'a gittiğinde bakmanı öneririm :)

      Sil
  2. Harika bir yazı olmuş sanırım masaj başlığından gratış veya watsonsdan alıp deneyeceğim bu losyonu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcimm beğenmene çok sevindimmm umarım memnun kalırsın,vücut fırçalarına da bakmanı öneririm :) <3

      Sil
  3. Begüm Yılmaz3 Şubat 2016 23:00

    bloga bayıldımm fotoğraflarınızz çok kaliteli yazınızıda keyifle okudum teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim çok tatlısınızz beğendiyseniz ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Harika bir yazı olmuş sanırım masaj başlığından gratış veya watsonsdan alıp deneyeceğim bu losyonu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. gece kahvesiyle keyifle okudummm çok teşekkürler katalog elime geçer geçmezzz bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim eğer alırsanız losyon ile ilgili düşüncelerinizi bilmeyi çok isterim. :)

      Sil
  6. Sırf şu fotoğraflar için bakılır bu konuya :)
    Harika çekimler.Bir blogta beni en çok cezbeden o bloga çeken şey fotoğraflardır:)
    Neyle çekiyorsun nasıl düzenliyorsun paylaş benimle lütfen♥
    Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben senii yerimmm şuan yüzümde senin sayende olan kocaman bi gülümseme var. Beğenmene çok sevindim böyle sözleri duymak bir şeyleri başardığımı tam anlamı ile hissettiriyor. Seve seve paylaşırım tabi ki :) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      Sil
  7. Canım blogunu yeni keşfettim tabibe aldım takib eder destek olursan sevinirim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Optimals body firming lotion var bende vucudun tum bolgelerine uygulayabliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, bacaklarınıza, kollarınıza, gövdenize, sırtınıza rahatlıkla uygulayabilirsiniz :)

      Sil
  9. Optimals body firming lotion var bende vucudun tum bolgelerine uygulayabliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler bende aldım da nasıl kullanacagım konusunda bı fıkrım yoktu cesaretlendım.suan teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim faydalı olduysa ne mutlu :)

      Sil
  11. bu losyonu bu ay alacağım galibe dayanamayıp, kollarım ve üst bacaklarım için ihtiyacım var. azıcık bile faydası olsa yeter, ki ilk etkilerini egzersiz olmadan gördüm diyorsan benim gibi tembele uygunmuş:D arada sırada azıcık spor yapıyorum bari bunu da süreyim :) eline sağlık ve teşekkürler, hakkında yorum aradığım bir üründü <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimim bi dene bakalım umarım etkisini görürsün. Bıraktığı his çok güzel gerçekten bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ama beraberinde mutlaka egzersiz istiyor :/ - spor yaptığın dönemlerde dengelemek için kullanabilirsin kesinlikle ^^ teşekkür ederim yorumun için <3

      Sil
  12. MERABA Bİ SORUDA BEN SORA BİLİRMİYİM BUNU UYGULARKEN ISLAK VEYA NEMLİ BİR VUCUDAMI UYGULAMAMIZ GEREKİYO YOKSA
    NORMAL KREM GİBİ KULLANA BİLİRMİYİZ?

    YanıtlaSil