21 Şubat 2016 Pazar

ORIFLAME GLISERINLI & SİLİKONLU EL KREMİ ♡ │ AUSE ESUA


Merhaba ! Stoklar bitmeye başladı, yazılar birikti. Bu sene en çok el kremine yatırım yaptım diye düşünüyorum. Üşengeç bünyem, artık el kremi sürmeyi alışkanlık haline getirdi. Masamda, çantamda, başucumda küçüklü-büyüklü el kremleri bulunuyor. Zira aklıma gelmese bile, görünce otomatik olarak elim kreme gidiyor.^^
Ellerimi yumoş yapan bu sefer ki krem Oriflame'in Gliserinli, Silikonlu El Kremi.
Ağırlıklı olarak geceleri kullanmayı alışkanlık haline getirsem de, ara sıra gündüzleri de tercihim oluyor.

Tek kusurlu yani paraben içeriyor olması. Onun haricinde ellerimi çok güzel nemlendiriyor ve bu nemi uzun süre koruyor.

Yapısı normal ve kolay emiliyor. Hoş bir pürüzsüzlük oluştururken bir yandan da ellere hafif bir ışıltı veriyor.

Özellikle akşam uygulayıp, eldiven giyip uyuduğunuzda, sabah yumoş ve bir o kadar bakımlı ellerle uyanıyorsunuz. Hafta 1-2 kez bu yöntemi uyguluyorum.

Bu kremi satın alırken yanında eldiveni de veriliyordu, onunla beraber müthiş bir ikili oldular. Katalogda oldukları dönemler ikisi bir arada satışta.Fakat, şu sıralar satılmıyor sanırım. İlla ki Oriflame şart değil farklı, sevdiğiniz bir el kremi ile eldiven-krem rutini oluşturabilirsiniz.

Eldiven için tabii ki Oriflame beklemeye gerek yok. Başka bir yerde görürseniz abanın ! :) Hatta bana da haber verin:)

El kremi fiyat : 6 TL civarındaydı tam hatırlayamıyorum ve satışta olmadığı için bakamıyorum da en fazla 8-9  TL olabilir diye tahmin ediyorum.
Eldiven fiyat : Tek fiyat - 7.90 İkisi bir arada satılırken bedavaya geliyor ya da 3-4 TL ye alabiliyorsunuz.

Oriflame Nemlendirici Eldiven 



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

4 yorum:

  1. Şu fotoğraflar için her gün girilir bu bloga ♥
    Yine harika ya :)
    Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımm senin bu motive edici güzel yorumlarında olmasa naparımm ben :) çok teşekkür ederimm <3

      Sil
  2. EL kremlerine yatırım yaptım demişsin hepsiyle ilgili ortak bi yazı bekliyorum canım :) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım okuduğun için çok teşekkürler. Harika bir konu fikri verdin bana en kısa sürede böyle bir post hazırlıycam, kocaman sevgiler <3

      Sil