3 Şubat 2016 Çarşamba

ORIFLAME - Giordani Gold Jewel Ruj ♡│AUSE ESUA

Giordani Gold Jewel Ruj - oriflame- ause esua
Giordani Gold Jewel Ruj

 -altını sevmeyip- altın sarısı rengini sevenler buraya !-
Merhaba !
Yine taslaklarda bekleyen bir yazımı üşenmeyip, düzenledim ve inşallah beğeneceğiniz bir yazı olur umudu ile paylaştım :)
Oriflame üyesi olunca birde size 21 gün ödeme süreci verince, nefsime yenik düşüp gözüme çarpan ürünü mutlaka alıyorum.(Kesinlikle üzerimden atmak istediğim bir istek bu)
Birde ödeme kısmını maaş günüme denk getirdiğim zaman benden mutlusu yok.:)
Bu gerekli gereksiz kısa bilgiyi sonlandırıp sizi sinirlendirmeden ürüne geçiyorum.
Giordani Gold Jewel Ruj - oriflame- ause esua
Giordani Gold Jewel Ruj



  • Altın sarısı ambalajına sahip pembe bir ruj
  • Tam bir yaz rengi aslında fakat ben kışları da bol bol kullandım
  • Rengi belli belirsiz bir pembe. Gün ışığında müthiş duruyor. Bana göre tam gündüz makyajı için tercih edilecek bir renk.
  • Kremsi bir ruj.Dudak çizgilerim az biraz belli oluyor ama göze batmıyor( dudaktan dudağa değişir tabii ki :)
  • Kalıcılığı maalesef çok uzun değil, fakat bir  şey içtiğiniz zamanda kolay silinen bir rujda değil.Makyaj sabitleyici ile 5-6 saat kadar kalıcı olabiliyor. Sabitlemek için pudra kullanmamanızı öneririm o zaman o ıslak bitişli güzelliği yok oluyor haliyle :) mat seviyorsanız eğer karar sizin tabi ki.:)
  • Çok hafif bir dolgunlaştırma özelliği var. O yüzden dudaklarda birazcık yanma yada dolgunlaştırıcı ruj ya da balm sürmüşsünüz gibi bir his oluşuyor. Kötü yani gözle görülür bir belirti olmayışı sadece hissediyorsunuz. 
  • Renk : Frosted Rose 
Giordani Gold Jewel Ruj
Fiyat : 35.90
Giordani Gold Jewel Ruj - oriflame- ause esua
Giordani Gold Jewel Ruj
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

12 yorum:

  1. Canım çok beğendim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm beğenmene sevindim :) <3

      Sil
  2. ayy rengine bayıldımmm altın sarısını bende cok severimmm :))

    YanıtlaSil
  3. ama çooookk güzellll bende cok severim altın rengini indirime girdiğinde alıcammm cok tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) beğenmenize sevindim <3

      Sil
    2. rica ederim :) beğenmenize sevindim <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Cevabım geç oldu birazcık ^^ beğenmenize sevindim <3

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evett görüntüsünü de, renginide çok seviyorum :)

      Sil