15 Şubat 2016 Pazartesi

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ - KURUMUŞ/HASAR GÖRMÜŞ AYAKLAR İÇİN ♡│AUSE ESUA

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ - AUSE ESUA
Merhaba !Buralarda yine - almam, almam - dediğim bir ürün var. Tabii bir de sonrasında alıp, memnun kalışım. Mevzuya girişmeden önce üzerinde yazılanlar neden Türkçe değil ? diye tribe girdiğimi de belirteyim. Sağ olsunlar kutusuna yazmayı akıl edebilmişler. Her neyse ben iyice dertlenmeden, yazıyı 5 çayı gıybet muhabbetine dönüştürmeden ürüne geçiyorum:O

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ - AUSE ESUA




Bu kremle ilgili instagram paylaşımını o kadar sık gördüm ki, aklımda alma fikri yoktu.. Bu kadar çok konuşulan ürünler kimi zaman harika olsa da bazen hayal kırıklığına uğratabiliyor.
Bununla ilgili öyle bir problem yaşamadığım için pek bir sevinçliyim.

- Ambalajı
En sevdiğim tür, kullanışlı çıt çıt kapaklı olanlardan.Bir o kadar da minik bir ürün. Minikliği ile beraber bir o kadar da pahalı  bir ürün bana göre. 17 TL de bir ayak kremine vermek ? Bilmiyorum, içimdeki pinti  indirimsiz almaya pek yanaşmadı ^^
-Yapısı
Bepanthen merhem kullandıysanız eğer yapısını bilirsiniz, birazcık o kıvamda. Emilimi hızlı ve bıraktığı his güzel. Mesela oriflame ayak kremlerini sürdüğüm zaman hızlı emilmesine rağmen kuruluğun anında etki etmiyorlardı, baya beklemem gerekiyordu.( o kremler genelde ince yapılı, losyon kıvamında oluyorlar) Bunda öyle bir sorun olmadı, sürer sürmez etki etmeye başladı bu da kremi sevmeme yetti zaten.

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ - AUSE ESUA

Vaat ettikleri : ilk günden itibaren yumuşatır-besler ve 24 saat kalıcıdır.

Genel olarak kuru ayaklara sahip olmasam da bazı günler veya duştan çıktığımda felaket bir kuruluk hissi oluşuyor. Eğer o kuruluk devamında, kremle veya herhangi bir bakım takviyesi  yapmazsam çatlamaya başlıyor. Sürekli ayak kremi sürmeye de bayıldığım söylenemez. Mesela bu üründe, sabah ve akşam uygulayın yazıyor, ben sadece akşamları ve ihtiyaca yönelik sabahları uyguladım. Zaten akşam uyguladığımda ertesi gün uygulamaya gerek kalmıyor, halen nemli ve yumuşak oluyor. (Bunun sebebi gliserin olsa gerek)
Açıkçası bu kadar iyi olacağını beklememiştim sürerken ki his olsun, emilimi olsun beni şaşırttı ilk tepkim kabaca O-h-a şeklinde idi . :D

Ancak en önemli ve dikkat ettiğim ürün içeriği ise içinde para-ben var mı ? yok mu ? sorusuna cevabım olmayışı.O kadar blog gezdim hiç birisinde denk gelmedi ve üstündekiler Türkçe olmadığında anlayamıyorum da. (kutusunu atmasaydım iyiydi -_- )

İlk iş bir mağaza gidip Türkçe ambalajlı olanına bakmak olacak. Eğer sizler biliyorsanız söylerseniz çok sevindirik olurum. Ardından yazıya hemen eklerim. Çünkü içeriğe çok dikkat edenler içeriğinde para-ben olup olmadığını da bilmek istiyorlar.

Herkes de işe yarar mı ?
Çok kuru ayaklarda anında etki eder mi ? veya düzenli kullanımda işe yarar mı ? inanın bilmiyorum çünkü  öylesine ağır bir kuruluk  sıkıntısı çekmedim. Genelleme yapamıyorum o yüzden.

İndirimsiz zamanlar elimi katiyen sürmeyeceğim bir ürün bu konuda ısrarcıyım. ^^İndirimli hali 9 -10 -11 TL arasında değişiyor. (Ben cosmetica dan almıştım)

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

6 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmus, bende bakımı cok seviyorum ama fiyatı bana da fazla geldi birde kücük oldugunu belirtmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için çok teşekkürler :) evet 50 ML bir krem. İnternet üzerinden daha uyguna gelebiliyor bazen hepsiburada.com, cosmetica ya da benzer kozmetik siteleri, indirim günlerinide takip etmenizi öneririm :) <3

      Sil
  2. ya nasıl tatlı bir blogunuz var böyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl siz ne kadar tatlısınız ! çok mutlu oldum beğenmenize, teşekkür ederim. Böyle cana yakın, sevimli insanlar görüp,tanımak ne kadar güzel bir şey benim için anlatamam :) <3

      Sil
  3. Ben de bu ara çatlak topukları onarıcı olanını kullanıyorum, bu anlattığınızdan daha yoğun kıvamlı ve daha küçük, daha pahalı... Ancak beni rahatlattı, Neutrogena'nın nemlendiricilerini başarılı buluyorum.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için hemde öneriniz için teşekkürler ^^

      Sil