6 Şubat 2016 Cumartesi

4 PRATİK GÜZELLİK ÖNERİSİ ♡│AUSE ESUA

Merhaba !
Son 2 gündür odamı temizlemekle meşgul olan ben sormayın ne haldeyim. Sanırsınız han gibi odada kalıyorum, o kadar eşya neyime benim ? Anlayacağınız küçük odamın içinde kaybolmuş durumdayım. Dağınıklığın içinde blogada odaklandığım söylenemez.
Halbüsü düzenlenip,paylaşılmayı bekleyen 10 post var, ben yinede sert bir kahve ile o karmaşanın içinden köşeye bir kaç post iliştirdim.

Bunlardan bir tanesi 4 PRATİK GÜZELLİK ÖNERİSİ - serisi
Hayatımda büyük yer kaplayan mini güzellik çözümlerini sizlerle paylaşmak istedim. Böyle bir kategori oluşturup aylık 4 PRATİK GÜZELLİK ÖNERİSİ adı altında paylaşmak niyetindeyim.Umarım yılmam, yıkılmam ^^
keyifli okumalar

1- Kirpikleri Pudralamak
Bu fikri ağırlık olarak yabancı bloglarda, sonraları türk vloggerlarda çok gördüm. O kadar çok gözüme soktular ki en sonunda denedim. Hakikaten denildiği kadar varmış.:O
Peki ne işe yarıyor kirpikleri pudralamak ?
Rimel için güzel bir baz oluşturuyor, bu sayede rimeller daha uzun süre akmadan kalıcılığını koruyor. Buna ilaveten; Pudra, kirpiklerin yapışmasını önlediğinden rimeli daha güzel, daha rahat uygulayabiliyorsunuz. Rimel benim en sevdiğim makyaj ürünü olduğundan bu yöntemi yaz aylarında çok sık kullandım. Kış mevsiminde soğuktan ötürü böyle bir öneriye ihtiyaç yok fakat yazları hayat kurtarır ^^
Uygulama : Kulak çubuğu yardımıyla az az kirpiklerinize sürüp, biraz bekledikten sonra rimeli uyguluyorsunuz.
Bir diğer çözüm ise hazır rimel, kaş fırçalarıyla veya biten bir rimelin fırçasını yıkarak pudraya batırıp kullanabilirsiniz. İkinci seçenek daha pratik olduğu için ben onu tercih ediyorum.
Benim kullandığım fırça : For yout beauty nin 1-2 TL gibi fiyatı olan kaş fırçası. Bu fırçayı çok seviyorum, hem kirpiklerimi hem kaşlarımı taramak için kullanıyorum. Uzun saplı ve eğik fırçalı olduğu için çok kullanışlı bana göre. ( Rossmann da bulabilirsiniz :)

2-Pudra ile Makyaj Sabitleme
En sevdiğim güzellik önerilerinden birisi daha. Makyaj ürünü olan pudraya çok bayıldığım söylenemez. Bu zaman kadar en uzun süre kullandığım pudra sadece essence transparan pudra idi. Daha önceki bir kaç pudra deneme girişimim suratımda farklı tepkimelere yol açtığından pudralara biraz tırsarak yaklaşıyorum. Ancak antibakteriyel pudraları rahatlıkla kullanabiliyorum çünkü yüzüme hiç bir zararı olmadı bugüne kadar. Aksine pamuk gibi yapıyor suratımı ve en önemlisi sivilcelerimi kuruttuğu için gönlüme taht kurdu ^^
Uygulama : Ürüne abanıp un kurabiyesine dönmediğiniz sürece görsel olarak hiç bir sıkıntı yaşamazsınız diye düşünüyorum. İlk kullandığımda boynumla suratım arasında, yüzüme cadılar bayramı maskesi takmışım gibi fark vardı -_- ( un çuvalına düşen kız misali ) O yüzden az az uygulamak en iyisi.

  • Ten makyajını sabitlemek için kullanabilirsiniz. 
  • isterseniz daha açık tenli, pürüzsüz bir görünüm için sadece makyaj bazı veya nemlendirici üzerine bu pudrayı uygulayabilirsiniz. 
İkinci madde en sık kullandığım yöntemlerden bir tanesi.

3- Alt Kirpiklere Kart Yardımı ile Maskara Uygulamak
Türk,yabancı bütün vloggerlarda rast geldiğim bir yöntem. Bu yöntemi artık herkes biliyordur diye düşünüyorum. Ben yinede bilmeyenler olur diyerek ve sürekli uyguladığım için bu yöntemden de bahsetmek istiyorum.

Kart olayını bilmeden önce alt kirpiklere rimel uygulamak beni çileden çıkarırdı, sağa sola bulaştırıyorum, birbirine yapışıyorlar falan 10 dakikam rimel unsuru ile geçiyordu.
Eğer youtube vloglarını takip ediyorsanız Sebi Bebi yi bilirsiniz. Onun katıldığı bir programda buna benzer çeşitli pratik fikirler veriyordu. Bu kartvizit fikrini görüp ve hemen denemiştim. Masrafsız, vakit almayan müthiş bir kurtarıcı:)
 Bunu isterseniz bir kağıt parçası ile de yapabilirsiniz, fakat kartvizit daha sert olduğu için kavraması daha kolay.
Uygulama: Kirpiklerinizin alt kısmına iyice yerleştirip, rimeli rahatça uygulayabilirsiniz Aynı şekilde üst kirpiklere de yapabilirsiniz.

4- Maskaraya Isı Uygulamak
Rimeli kullanmadan önce avuç içinizde hareket ettirerek ısınmasını sağlarsanız sıvı daha akışkan oluyor ve kirpiklere daha güzel uygulanıyor.Bu öneriyi Lise zamanımda,kuaförlük bölümü okuyan eski bir arkadaşımda görmüştüm. Hatta aynı yöntemi ojelere de yaparız daha akışkan olsun diye.Vaktinizi almayacak etkili bir çözüm.
Isı uygulamanın bir farklı yöntemi de göğüs aranıza koymak. Bunu yabancı vloggerlarda çok gördüm ilk gördüğümde çok gülmüştüm :D Ancak yorumlara ve uygulayanlara baktığım zaman gerçekten işe yarar bir çözüm onuda deneyebilirsiniz :)

Pudra olarak istediğiniz markayı, hangini seviyorsanız onu kullanabilirsiniz.
 Şu marka çok iyidir diyebileceğim bir pudra yok.Ben Utalk pudrayı kullanıyorum. Annem bebek bakmaya başladığından beri evimizden eksik olmayan pudra kendisi. Kozmetik mağazalarında, eczanelerde her yerde rahatlıkla bulabilirsiniz.
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

8 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler :) Alt kirpiklere maskara uygulamada kart çok iyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Çağlacım :) Kesinlikle, alt kirpiklere kart fikri çok iyi mutlaka dene

      Sil
  2. Kirpilere pudra uygulamayı ilk defa duydum. Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  3. Kirpik pudralamayi bende cok yapiyorum etkili bi yontem

    YanıtlaSil
  4. Merhaba...
    For yor beauty'nin bahsettiğiniz fırçasını ben kaşlarımı taramak için kullanıyorum :-) Önerdiğiniz çoğu yöntemi kullanıyorum. Kirpiklerime pudra yerine uzun süredir maskara bazı uyguluyorum.
    Sizi takibe alıyorum, ben de bloğuma beklerim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle okuduğunuz için teşekkürler. Maskara bazını sevemediğimden pudra daha kullanışlı geliyor bana :) For your beauty bende kaş fırçası olarak aldım fakat çok amaçlıda kullandığım oluyor :)

      Sil