15 Şubat 2016 Pazartesi

DUŞ & DUŞ SONRASI RUTİNİ - MY SHOWER & AFTER SHOWER ROUTINE ♡│AUSE ESUA

DUŞ & DUŞ SONRASI RUTİNİM - MY SHOWER & AFTER SHOWER ROUTINE ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Bugün sizlere, hem videolarını izlemeyi hem yazılarını okumayı çok sevdiğim bir konu ile ilgili bir yazım var.Başkası banyo rutininde ne kullanıyor ? Sabah ve akşam rutini nasıl oluşuyor ? Bunları izlemeyi ve okumayı cidden çok seviyorum ve deli gibi merak ediyorum. ( tabii daha mühim işlerde var bunların yanında, fakeet bir yarım saatin kimseye zararı olmaz diye düşünüyorum :D )

Buradan yola çıkarak, taslaklarda bekleyen postu adam edip, sonunda yayınladım.Banyo rutini ile ilgili geçtiğimiz günlerde instagram da sevgili sisterella.blog tarafından #banyorutinimm tagine davet edilmiştim ve kısaca rutini paylaşmıştım. Hem onun verdiği gazla hemde hazırda bulunan bir taslağı tamamlayıp, geniş çaplı bir banyo rutini yazısı hazırladım.(sonunda) Keyifle okumanız dileğiyle :)
DUŞ
Saç
Boyalı - kuru ve yıpranmış saçlara sahibim -_- O yüzden sık sık nem takviyesi yapmam veya ona göre şampuanlar kullanmam gerekiyor. Son 1-2 haftadır, Dove kuru & mat saçlar için olan şampuan-saç kremi ikilisini kullanıyorum, çok bayıldığım bir ürün değil çok kötü bir üründe değil halen inceleme aşamasında aslında, inceleme sonunda blog da yerini alacak. 
Şampuanı saçımda 10 dakika kadar bekletiyorum. Sonrasında saç kremini de 10 dakika bekletip, yıkıyorum.Sadece uçlara saç kremi uygulandığı söylense de ben çoğu zaman tüm saça uyguluyorum.
Vücut 
BeeBeauty kakaolu duş jelini, dirty works get fruity setinin lifiyle kullanıyorum. Lifin kokusu dokusu çok hoş :) normalde bu tarz lifler biraz daha sert olur belki bilirsiniz. Bu onlardan değil birazcık daha yummışak.
Kakaolu duş jeli her ne kadar temizlendiğimi hissettirmese de kokusunu çok sevdiğimden son zamanlarda sık kullanır oldum.
Peeling 
Pielor Vücut Peelingi
Ta-da ! düzeyli, tutkulu bir ilişkimiz olduğunu ♥ söylesem abartmış olmam diye düşünüyorum. Bu peelingin ambalajını, kokusunu, yapısını kısacası tümüyle seviyorum ve çok memnunum. Ölü derilerden arındırmada ve pürüzsüzleştirme de çok başarılı. Gerdanıma kadar tüm vücuduma masaj yaparak uyguluyorum. Peeling sonrası herhangi bir duş jeli uygulamadan durulayıp çıkıyorum.
DUŞ SONRASIDUŞ & DUŞ SONRASI RUTİNİM - MY SHOWER & AFTER SHOWER ROUTINE ♡│AUSE ESUA
Vücut
Oriflame sıklaştırıcı vücut losyonunu, vaktim yoksa sadece masaj yaparak uyguluyorum eğer varsa veya üşenmediğim bir gün ise :D losyonu uyguladıktan  sonra vücut fırçalama işlemini yapıyorum.Sonrasında kollarıma ve gerdanıma dirty works get fruity body butter -ını uyguluyorum, bunu  bacaklara da uygulayabilirsiniz, fakat ben sadece gövde ve kollarıma uyguluyorum.( zaten o kadar minik ki tüm vücuda uygulasam hemencik bitecek )
EL
El kremi olarak son günlerini yaşayan oriflame elmalı tarçınlı el kremini kullanıyorum. Gündüz için ideal, gece el bakımı için pek uygun bir krem değil.Yine de şu son zamanlarında ona abanmış durumdayım. 
Dudak
Dudak balmı olarak müptelası olduğum tender care ballı balmını hem dudaklarıma sürüyorum ayrıca eğer burun veya göz çevremde kuruluk varsa oralara da uyguluyorum.

Ayak bakımı
Neutrogena ayak kremine en başta ne kadar ön yargılı yaklaşmış olsamda şimdiler de en memnun kaldığım ayak kremlerinden birisi olarak yerini sağlamlaştırmış durumda. Bunu ayaklarıma iyice yedirip patik veya çorap giyiyorum. Aksi taktirde duştan sonra berbat bir kuruluk hissi oluşuyor, yere basmak bile istemiyorum, benim kurtarıcı çözümüm herhangi bir ayak kremi-yün çorap şeklinde oluyor.

Saç 
Loreal renk koruyucu bakım yağını saç diplerine yaklaştırmadan uyguluyorum. Biraz bekledikten sonra 3 aşamalı olarak Pantene saç bakım yağını uyguluyorum. Pantene saç bakım yağı en sevdiğim ve stokladığım tek saç bakım yağı, saçımı kendine getiren tek bakım yağı bu var diyebilirim(şimdilik) 

Eğer gece ise duşun üstüne miss gibi bir papatya çayı ve ardından güzel bir uyku :) (Gece kuşu olarak döne döne yatağa girdikten 1-2 saat sonra uyuyabildiğimi söyleyeyim- uyuyabilene aşk olsun ^^ )

Kullandığım ürünlerden bir kaçının detaylı incelemesi - Başlıklara bir tıkla içerdesiniz <3

Diğer ürünlerin inceleme yazısı da yakın zaman da blog da olacak.

Sizin banyo rutininizde neler var ?  Bendeki ürünleri kullandınız mı ? önerebileceğiniz ürünler var mı ? bilmeyi çok isterim, yorum bırakarak  kendi duş rutininizi veya sevdiğiniz ürünleri paylaşabilirsiniz. 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


4 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş duşta peeling dışında urun kullanmayı sevmeyenlerdenım bırazda astımım sebebiyle mumkun olduğunca kısa surede maksımum performans alacağım ürünleri secıyorum.malesef buhar beni kotu etkılıyor.Peeling ten öce sac kremını uyguluyorumkı peeling bittiğinde saçlarımıda durulayıp cıkmıs oluyorum.Çok keyifli bir yazı olmuş emeğiinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısınız kocaman mutlu oldum beğenmenize :) Astımınız olmasına gerçekten üzüldüm:(. Çevremde de astımı olanlar var ne kadar sıkıntı çektiklerini az çok görebiliyorum.
      Peelinge gelince bende çok seviyorum sadece peeling olsa da olur derim bazen :) okuduğunuz için çok teşekkürler <3

      Sil
  2. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş:) Peelingi bende duşta uyguluyorum muhakkak:) paylaşım için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize sevindim, kocaman sevgiler <3

      Sil