15 Şubat 2016 Pazartesi

DOVE YOĞUN ONARICI SAÇ BAKIM SPREYİ ♡│AUSE ESUA


Merhaba !
3-4 aydır kullandığım ve ancak yazmayı akıl edebildiğim post sonunda hazır! Dove saç maskesine bayılan biri olarak bu spreyi de bir o kadar sevdim. Kuru ve kabaran saçlar için üretilen bir saç bakım spreyi. ( Esasında tam benim için üretilmiş ) Şimdiler de her ne kadar iyi olsa da feci kabaran, kopan, kuru saçlara sahibim.

Bu da diğer kullandığım spreyler gibi çift fazlı ve onarıcı özelliğe sahip.Vaat ettikleri diğer  kullandığım saç bakım ürünleri ile aynı, saçın kolay taranmasını, dolaşmış - birbirine giren saçların daha rahat açılmasını sağlıyor. Dove da ki önemli ve tek fark ise, diğer kullandığım spreyler gibi saçlarımı yağlandırmıyor oluşu.

Kokusu; fresh, hafif ve oldukça kalıcı yani bugün uygulasam yarın o fresh ve temiz koku saçlarımda oluyor.Kuru ve elektriklenen saçlara sahip olduğumdan her sprey bende mükemmel sonuç vermiyor ne yazık ki. Bu zamana kadar kullandığım spreyler arasında elektriklenen saçımı sakinleştiren spreylerden ( Urban Care Argan Oil den sonra ) bir tanesi oldu.

Her ne kadar boyadan dolayı yıpranmış, kuru saçlara sahip olsamda, saç spreyinden beklentim sprey üzerine damgalanmış yazılardan fazlası değil. Saçımın elektriklenmesini önlesin,tararken oluşan kopmaları engellesin yeter.Birde bunun üzerine saçlarımı yağlandırmıyor ise değmeyin keyfime :)

Bir kaç aylık saç-sprey ilişkisinde şimdilik durum iyi, fakat bende öyle bir saç var ki sürekli aynı ürünleri öyle yıllarca kullanamıyorum, illa ki değiştirmem gerekiyor. Ben yine de inatla ( eğer bir ürüne takmışsam ) saçım bıkıp geri püskürtene kadar kullanmaya devam ediyorum. Dove saç spreyi de o ürünler arasına girmiş durumda. :)

Umarım keyifle okumuşsunuzdur, azıcık da olsa faydalı olabilmişimdir. <3

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder