24 Şubat 2016 Çarşamba

DERMOKİL KİL MASKESİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaaa ! Maskeleri ne kadar çok sevdiğimi her geçen gün herkese duyurur iken, diğer yandan hangi maskeleri kullanıyorum birde onları yayıyorum.
Bu sefer ki takdire şayan maskem Dermokil'den.
Her ne kadar çıkartırken beni bezdirse de kuruyan, katılaşan maskeleri çok sevmişimdir.Bu maske de tam o kıvamda.



Maskenin tek sıkıntısı çok zor eriyor olması. Duşa girmeden 30-40 dakika önce hazırlamam gerekiyor çünkü ancak eriyor. Sanıyorum, en üstteki kil parçalarının büyük olmasından dolayı böyle oluyor.(Dibini görmeye başladığımda daha kolay eridiğini fark ettim çünkü.)

Şirin, atmaya kıyamayacağınız cam bir ambalaja sahip. (Tamam, kabul ediyorum maskeden çok kavanoz beni cezbetti.)

Çuval ipi ile süslenmiş etiketi var. Etiketin içinde kil maskesinin tanımı, maskenin içeriği ve kullanımı hakkında bilgiler yer alıyor.

Kullanım : Ilık su içinde macun kıvamına getirip, saça, cilde ve vücuda masaj yaparak uygulanır. 10 dakika bekledikten sonra ılık su ile durulanır. Hafta da 1 kez uygundur. (Göz çevresine yaklaştırmadan uygulayın)

Ben sadece yüz ve dekolte bölgeme ince katman halinde uyguladım.Yıkadıktan sonra nemlendirici uygulamayı da ihmal etmedim :) ^^ (Saçıma uygulamaya ise cesaret edemedim)

Bende ki etkileri : Ciltte müthiş bir gerginlik ve duruluk oluşuyor. Cildimin temizlendiğini, arındığını fazlası ile hissettim. Hem sıkılaştırıyor hem de hoş bir pürüzsüzleştiriyor.

Kısacası Ba-yıl-dım !

Fiyat : 15-25 TL arası idi. Tek sorun Watsons mı ? Gratis mi ? Nereden aldığımı hatırlayamıyorum:O (Sanki Gratis gibi) Almak isterseniz, siz ikisine de bakın en iyisi.^^ Bir kaç online alışveriş sitesinde sabit fiyat 16 TL.

Ürün Bitme Süresi : 5-6 aydır kullanıyorum, henüz bitirebildim. (kişiye göre muhakkak değişiklik gösterir )
Son kullanma tarihi : 21.10.2020

Son olarak, aranızda bu maskeyi saçına denemiş olan var mı ? ^^ <3








Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

6 yorum:

  1. valla o kadar güzel fotoğraf çekiyorsun ki nasıl çekilir diye yazı yazsan mı ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım :) yine güzel, motive edici bir yorum çok teşekkür ederim. BÖyle olumlu dönüşler olunca ben çok mutlu oluyorum. Fotoğraf ile ilgili yazı ? çok güzel bir fikir neden olmasın :) mutlaka bununla ilgili bir post hazırlayacağım <3

      Sil
  2. Çok değişik, albenili bir maskeymiş bu :) Kuru ciltte nasıl olur, tolere edebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Blana K yorumun için teşekkürler ,Kesinlikle albenisi yüksek ^^ benimde kuru-yağlı garip bir cildim var. Cildimde farklı bir tepkimeye yol açmadı, kuruluk, yanma sorunu yaşamadım. Maskeyi uyguladıktan sonra mutlaka krem kullandım sadece ve bu şekilde dengelemiş oldum :) Sende öyle kullanırsan bir sorun olmaz diye düşünüyorum :) Ambalajın cici etiketinde de bu konudan bahsedilmiş, "maske sonrası nemlendirici krem uygulanması tavsiye olunur" şeklinde umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
    2. Çok teşekürler :) Deneyeceğim bunu, çok ilgimi çekti :)

      Sil
  3. Fotoğraflarınız efsane güzel! Anlatım tarzınıza da bayıldım :)
    Bende bloguma beklerim: https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil