1 Şubat 2016 Pazartesi

CLEAN & CLEAR YÜZ TEMİZLEME JELİ VE LOSYONU ♡│AUSE ESUA

Merhaba !
Yine ve yine bir yüz temizleme ürünü ile karşınızdayım.Bu sıralar çok göreceksiniz sanırım.
Clean & Clear denince aklıma, nedense siyah nokta, sivilce geliyor. O yüzden bu tip sorunları olanları ( en azından beni ) kendine çeken bir marka diye düşünüyorum.
Yüzümü ferahlatan ürünleri hep sevmişimdir. ( yakan cinsten olanları :D manyağım galiba ben. )
Bunlarda tam öyle. Tonik daha baskın tabi ki temizleme jeline göre.

CİLT TİPİM  : KARMA - BİR KURU BİR HASSAS ÇOĞUNLUKLU KURU VE YAĞLI OLABİLİYOR :)
JEL
Açık , koyu mavi tonlarında  hoş bir ambalajı var. Basmalı olduğu için çok kullanışlı fakat bitmeye yakın basarken uçabiliyor Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 
Bir diğer güzel yanı da tüm ciltler için uygun olması.
Tam kış ürünü bana kalırsa. Soğuk kış günlerinde soğuk suyla ferahlığını deli gibi hissettiriyor :D
Hal böyle olunca bende cildimin dahada bir temizlendiğini hissediyorum.
Hem uyguladığınız anda hem sonrasında müthiş bir ferahlık hissi oluyor.
Yüzümdeki yağlanmayı ve sivilcelenmeyi kontrol altına alan jellerden bir tanesi.
Clean & Clear 3'ü bir arada temizleme jeline her ne kadar bayılmasam da bu ürününden memnun kaldım.
Düzenli kullanımda ciltte oluşan kusurların bir nebze düzelmesini sağlıyor.
Günlük kullanım için uygun fakat ben bu ürünü yüzümdeki sivilcelerin çoğaldığı dönemlerde ve sadece geceleri kullanıyorum. Onun haricinde haftada 2-3 kere kullanıyorum.

TONİK
Vuhhhu ! zor anlarımın kurtarıcısı !
Yüzümü temizleme jeli ile yıkamaya üşendiğim de toniklere saldırdığım gerçeğini söylemeyliyim ( ki çok çok duyuyorsunuz bunu )
Hassas ciltler için olan şeffaf bir losyon.
Cildi etkili bir şekilde temizlediğini ve sivilce oluşumunu önlediğini vaat ediyor.
Gerçekten de çok etkili bir tonik olduğunu düşünüyorum
Acayip ferahlatıyor, serinletiyor ve yakıyor. Sanıyorum o yakma olayı sayesinde sivilcelerin soyunu kuruttu ^^
Bunu da genellikle geceleri veya aşırı üşengeç olduğum zamanlarda kullanıyorum. Tek pamukla iş gören bir losyon. Diğerleri gibi tekrar tekrar yüzümden geçmeme gerek kalmıyor, temizlendiğini anlamam için.
Göz çevresine çok yaklaştırmıyorum.Feci yakıyor o yüzden dikkat etmenizi öneririm.
(Bu losyonu kullandıktan sonra krem kullanmıyorum bu sayede sivilcelere dahada etki ettiğini düşünüyorum. Sadece aşırı kuruluk olan yerlere burun kenarı,göz ve dudak çevresine krem uygulaması yapıyorum. Bunu da böylece belirtmiş oldum :)
200 ML çok uzun süre kullanabilirsiniz. Kolay biten bir ürün değil. Geçtiğimiz hafta sabah akşam üşengeçliğimden bu toniğe abandığımı düşünürsek ve beni bir süre daha idare edecek ürün kaldığını da göz önüne alırsak = Bereketli ürün ^^

Bir daha ki alışverişimde toniği alır jeli bırakırım büyük ihtimalle.Tabii bu jeli beğenmediğim anlamına gelmiyor.Jeli belki çok daha sonra tekrar alır kullanırım.Fakat şuan tonik daha yeterli ve elimde memnun kaldığım ve beni uzunca bir süre idare edecek bir temizleme ürünü var.
Bir de bu tür yüz temizleme ürünlerini arka arkaya almıyorum.Başka bir ürüne geçiyorum.Çünkü bir süre sonra ilk verdiği etkiyi vermiyor bana kalırsa.

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))


Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




4 yorum:

  1. benim beğenerek kullandığım bir ürün ferahlatan ürünleri sevmediğim halde :) çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum tümm yazdıklarına, bir süre sonra ilk aldığım etkileri görmüyorum bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu insanda böyle oluyor gözlemlediğim kadarıyla cilt alışıyor bi süre sonra, okuduğun için teşekkür ederim ^^

      Sil