22 Şubat 2016 Pazartesi

#CANSELİÇİNSUSMA │ AUSE ESUA

❗❗"erk-ek tecavüzcü zihniyet, okulda, sokakta her yerde"❗❗ ‪- halen üstünü kapatmaya çalışıyorlar! arkadaşları, ailesi bir nebze sesini duyurmaya çalışırken, yönetim halen kendi kıçını kurtarma derdinde. -insanlığa acıyorum.❗❗

Dün gece instagram da gezinirken bir paylaşımla gecem zehir oldu. Gencecik 18 yaşında ki bir genç kız emanet edilen okul da' emanet edilen bir öğretmen tarafından tecavüze uğramış iki gün sonrası polis babasının silahı ile kendini vurup, hayatına son vermiş. İntihar değil bilakis cinayet olarak adlandırabilir bu olay ! Üstüne üstlük utanmadan, vicdansızca, insan sureti arkasına gizlenmiş okul-yönetimi olayın üstüne kapatmaya çalışmıştır.

Sosyal medyanın gücü adı altında ! #CANSELİÇİNSUSMA hashtagi ile aileleri, dostları seslerini duyurmaya çalışıyorlar. Sizlerde her gün ziyaret ettiğiniz instagram, facebook, twitter adreslerinizden bu çığlığa destek olur musunuz ?

Change- İmza

https://www.change.org/p/cansel-i%C3%A7in-susma-adalet-yerini-bulsun-canseli%C3%A7insusma?utm_source=action_alert&utm_medium=email&utm_campaign=522834&alert_id=hKQUQrmvKO_gMrFsSJ8tbeO9I14AMRk4nzZ3aJ8AlK9%2FGUtu6t86vW2yA8kCThQNkEunV2JenG4

2 yorum:

  1. Ben imzaladım. Artık diyecek söz kalmadı! Bu manyakların ekmeğine yağ sürülüyor, kadına yapılan tüm kötülükler ört bas ediliyor, önemsizleştiriliyor. Beddua etmeyi kendime yakıştıramıyorum ama durup durup yaptığım şey oldu!
    İnsanlık can çekişiyor bu ülkede!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söyledin... "insanlık can çekişiyor bu ülkede".

      Sil