2 Şubat 2016 Salı

BRAUN FACE - YÜZ EPİLATÖRÜ VE YÜZ TEMİZLEME CİHAZI ♡│AUSE ESUA

BRAUN FACE - YÜZ EPİLATÖRÜ VE YÜZ TEMİZLEME CİHAZI - AUSE ESUA
BRAUN FACE 
MERHABA !
Jessica Alba'nın yüzü olduğu Braun yüz epilatörü ve yüz temizleme cihazı ilgili uzun zamandır taslaklarda bekleyen bir yazıyı düzenleyip sonunda sizlere paylaşabildim.
Açıkçası bu üründen beklentim çok yüksekti.Paket içeriği ve fiyatı uygun olduğu için almıştım. Sonuç: bayılmadım-_-. Daha doğrusu yüz temizleme özelliğine - bayılmadım.
Baktığınız zaman hafif ve kullanışlı bir ürün. Ancak 30 TL ye aldığım yüz temizleme cihazının performansı bu ürünün yanında daha iyi duruyor.Yazıya buradan ulaşabilirsiniz.
Epilatör olarak müthiş, temizleme cihazı olarak da bir o kadar kötü bir ürün. Tabii bu Braun sadece yüz temizleme cihazı olarak ürettiği cihazları kapsamıyor kesinlikle.Ki zaten onları denemediğim için bir genelleme yapamam.

Paket içeriği : 1 adet temizleme fırçası, 1 adet epilatör başlığı, 1 adet cihaz temizleme fırçası, 1 adet kapak ve pil
Cihaz : Pille çalışıyor olmasını beğendim, bu tür ürünler daha kullanışlı oluyor diye düşünüyorum. Şaşırdığım ve beğendiğim özelliklerinden bir tanesi pil ömrü çok çabuk bitmiyor. Aldığımdan bu yana 6 ayda sadece 2 kere pil değiştirdim. (Tabii bunda aldığınız pilin markası ya da kullanım sıklığı da önem taşıyor.)
BRAUN FACE - YÜZ EPİLATÖRÜ VE YÜZ TEMİZLEME CİHAZI - AUSE ESUA
yüz temizleme başlığı
Temizleme Fırçası
Fırçasını ne kadar çok beğensem de cihazın gücü az olduğu için fırça çok yavaş dönüyor. Yani o hızla kendi elinizle de yapabilirsiniz.
BRAUN FACE - YÜZ EPİLATÖRÜ VE YÜZ TEMİZLEME CİHAZI - AUSE ESUA
epilatör başlığı
Epilatör
İlk başlarda kullandıktan sonra ilk çıkan kıllar biraz katır kutur sertleşiyor daha sonra düzenli kullanımda seyrekleşmeye ve azalmaya başlıyor.(altın vuruşu da buradan yapıyor :) Tek sıkıntısı çok kısa kılları veya tüyleri almıyor oluşu.(Bu da hemen her üründe çıkan büyütülmeyecek sorunlardan bir tanesi)
Tüyler yaklaşık 3-4 hafta sonra çıkmaya başlıyor. Bu açıdan çok memnun edici.

Ancak sakın ola yüz temizleme başlığını görüp gözünüzde büyütmeyin.  Bu ürün yerine Yine braun bikini şekillendirici epilatörü var onu aynı zamanda kaşlar içinde kullanılabiliyormuş. Ucuz olması ayrı güzel.Alanlar memnun gibi.Fiyatı : 16-17 TL civarında.  Ben bu tür ürünleri kargo sıkıntısı çekmediğim için hepsiburada.com sitesinden alıyorum. İster oraya isterseniz başka bir siteye bakabilirsiniz. Dilerseniz mağazasında görebilirsiniz. İyice bir inceleyin derim.
BRAUN FACE - YÜZ EPİLATÖRÜ VE YÜZ TEMİZLEME CİHAZI - AUSE ESUA
temizleme fırçası
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))


Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

11 yorum:

  1. epilatör olarak çok kullanışlı bir ürün gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık güzel ve faydalı bir yazı olmuş blogunuzu çok beğendimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize sevindim ^^

      Sil
  3. Anlatımınızda fotoğraflarınızda harika.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim mutlu ettiniz beni :)) <3

      Sil
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kayıt blogunuza duyurun öneririz
    "Dizin" Dünyada 30 milyon ziyaret, 199 Ülke olduğunu! ve 22.000'i aşkın bloglar. Bize katılın, kayıt ücretsizdir, sadece sen bizim blogu takip That sormak
    Ben Uluslararası Sözlük Blog kayıtlı olması düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin ülkemizi temsil edecek
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Nasıl blog Adı Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Your Country İşletim Nasıl Oturum In Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve onları tıklarsanız, bu Ülke bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank sizi doğrulamak için bizim blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    mutlu Bloglama
    Ben blogunuzu takip geri takip edin
    Saygılarımızla
    Chris
    ++++++++++++++

    YanıtlaSil
  5. Ben temizleme cihazinida oldukca basarili buluyorum yavas donmesi cildi tahris etmemesi acisindan bence daha iyi yani kuru ciltlerde en azindan. Severek kullaniyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok fazla yavaş dönüyor bana göre :) temizlendiğini hissetmiyorum bu özelliğini sevmesem de epilatör olarak çok başarılı buluyorum. Kesinlikle kuru ve hassas ciltlerin tercih edebileceği bir ürün.

      Fakat ben karma-yağlı bi cilde sahibim o yüzden bende pek etkili olmadı. Motor gücü bi tık daha fazla olsun isterdim :) - memnun kalmana sevindim <3

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil