25 Ocak 2016 Pazartesi

WET N WILD KALEM RUJ E124 LADY AND THE VAMP ♡ │ AUSE ESUA

WET N WILD KALEM RUJ -AUSE ESUA

Merhaba! Bir süredir verdiğim arayı kapatma çabasındayım.Migrenime ve halsizliğime rağmen sabahın erken saatlerinde geçtim Blog'un başına. Bugün ki inceleme yazısı ise wet n wild e124 kodlu kalem ruju üzerine.
Wet n wild 'ın kalem rujları arasında bana göre en güzel olan renk buydu.  Zaten bu seri sanıyorum 6 renkten oluşuyor.Benim aldığım stant da maalesef, hep olduğu üründen fazla kalmamıştı, 3 renk bulunuyordu.Diğerlerini görme şerefine erişemedim.Kış aylarına girdiğimizden beri bu tür renklere abanır oldum zaten. Bu yıl  buralarda bu tonları ya da morları çok  göreceksiniz :)


  • Bendeki E124 Lady and the vamp rengi. Koyu görünmesine rağmen sürdüğünüzde daha hafif bir renk oluyor.
  • Yumuşak yapılı,sürümü kolay
  • Kuru dudaklar için ideal, içeriğindeki yağ sayesinde dudakları nemlendiriyor ki bence bu harika bir özellik.
  • Çizgilere dolmuyor. 
  • İçeriğinde dudakları dolgunlaştıran bir şey var diye düşünüyorum, ilk sürdüğünüzde naneli gibi değişik bir ferahlık ve his oluşuyor. Vicks sürmüşsünüz gibi demek doğru olur sanırım.
  • Kalıcılığı bu fiyata mükemmel.Bir şey yediğinizde, içtiğinizde anında silinen rujlardan değil.Sürdükten 1 saat sonra bile dudağınızda olduğunu göreceksiniz. Yavaştan silinmeye başladığında bile çok hafif rengi kalıyor. Mesela bu renk silindikçe kırmızımsı hafif bir renk alıyor dudaklar :)
  • Dudaklarda rengin bitişi ve duruşunu çok beğeniyorum. 
WET N WILD KALEM RUJ -AUSE ESUA


Fiyat : 13 TL olması lazım ben indirimden 10 TL ye almıştım. İndirimli-indirimsiz tercih edilebilir bir ürün.
Gratis Ürün Tanımı
"WET'N WILD
Megaslicks Balm
Acai Palm Yağı ile zenginleştirilmiş bu inanılmaz formülü dudakları mükemmel bir şekilde korur.Dudak balsamı çizgilerin görünümünün azalmasına yardımcı olur. Dudaklara verdiği sürekli nem ile benzersiz bir pürüzsüzlük katar"
WET N WILD KALEM RUJ -AUSE ESUA
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder