30 Ocak 2016 Cumartesi

UYGUN FİYATLI YÜZ TEMİZLEME CİHAZI - Beauty HB 9001 ♡│AUSE ESUA

uygun-fiyatlı-yüz-temizleme-cihazı-ause-esua
Beauty HB 9001 Yüz Temizleme Cihazı
Merhaba !
Yaklaşık 1 senedir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum size. Uygun fiyatlı, bir o kadar da kullanışlı. Ayrıca adını da görüp, duymadığım bir ürün. :D

Beğenme sebeplerimden birisi iki başlığını çok kullanışlı bulmam ve pil ömrünün uzun süre dayanıyor olması. 
Kötü tarafı ise ponza taşı ve süngerleri uzun süre kullanılamıyor olması.
Ponza taşı kullandıktan bir süre sonra çöp olma yolunda ilerliyor. 
Süngerlerde bir süre sonra ne kadar temiz tutarsanız tutun berbat bir koku oluşuyor. Hatta bu ilk kullandığım zaman da vardı. Fakat bir süre sonra koku uçup gidiyordu, bir kaç ay sonra kalıcı olmaya başladı. O yüzden diğer süngeri kullanmaya başlamıştım. Fakat sonuç ikisi içinde hüsran. 
Böyle olması da fiyatına göre gayet doğal buluyorum esasında.

İhtiyacımı karşılayan ve bana göre paket içeriğindeki en çok işe yarar iki aparat var
Temizleme-Peeling fırça başlığı ve döner masaj başlığı. Bu ikisi sürekli kullandığım başlıklar.

CİHAZ
Küçük pembiş bir kutu içinde gönderiliyor. İçeriğinde 5 adet başlık ve 2 adet AA pil bulunuyor.
Pembe ve beyaz renkte güzel bir görüntüsü var.Düşük ve yüksek olmak üzere iki ayarı bulunuyor. Cihaz gücü fiyatına göre gayet iyi.
Aslında tam bir fiyat-performans ürünü de denilebilir. Ya da  fiyatının bir tık üstünde diyebiliriz bu cihaz için.

APARATLAR 

1-Döner Masaj Başlığı
Krem uyguladıktan sonra kullandığım bir başlık. Çook memnunum. Hem kan dolaşımını hızlandırıyor hemde yüzümü çok güzel dinlendiriyor. Kutu içinde ki en başarılı başlıklardan bir tanesi.

2-Yüz temizleme ve peeling fırçası
Yumuşak kılları olan bir ve elinizle yaptığınız arındırmaya göre bir tık daha iyi bir fırça. Kolay temizleniyor fakat iyi temizlemezseniz sararmaya başlıyor.İster bastırarak ister normal tutarak kullanabilirsiniz. Ben özellikle burun ve dudak çevresine bir hayli yüklenerek kullanıyorum.
Peeling uygulamasından hiç memnun kalmadım. Elimizle yapsak kat kat daha iyidir.
O yüzden en ideali temizleme jeli uygularken kullanmak.

3-Ponza Taşı Başlığı
Bu başılığı bir ayda üç kere falan  kullandım sanırım. Kuruyan, pul pul dökülen bölgelerin arınmasını sağlıyor. Göz çevresine hiç yaklaştırmadım. Fakat o kadar sert yüzeyli ve tahriş edecek bir başlık değil. Tatlı canlı olduğumdan ben yinede cesaret edemedim.Uygulamayı yüzümü ıslatarak yaptım. Normal bir başlık, gözümüzde çok büyütmeye gerek yok. :D (olsa da olur olmasa da dediklerimden birisi )

4-Makyaj Temizleme Süngeri 
Makyaj temizlemede bir türlü başarılı bulamadığım başlık. Bir kaç kez tonik işlemini yaptım. Yumuşak yüzeyli olduğu için masaj yapıyormuş gibi bir his oluşuyor.Kullanmaya başladıktan bir, iki buçuk ay sonra koku olmaya başladı ve bıraktım. Ayrıca sararmaya başlıyor bir süre sonra ve önüne geçemiyorsunuz. O yüzden çöpte şuan.

5-Lateks Yumuşak Sünger
Yumuşak bir sünger. Ben bunun amacını pek kavrayamadım. Makyaj temizleme süngeri ile aynı kefede bana kalırsa. Ölü derilerden arındırdığını söylüyor, alakası yok. Nasıl arındırdığını da çözemedim, belkide ben yanlış uyguladım bilemiyorum. Bunu da bir kaç kez tonik için kullandım. 

Cihazın en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi harici başlık takabilmemiz. İster ayrı alarak isterseniz elinizde olan başka temizleme fırçasının başlığını (uygunsa) sorunsuz bir şekilde takıp kullanabiliyorsunuz.

Fiyatına göre (üç başlığını saymazsak) performansı standart, başarılı bir ürün. 
Ben bir sene önce hepsiburada.com dan 30-35 TLye almıştım yanında da dove çantalı bakım setini göndermişlerdi. Baldan tatlıydı anlayacağınız. :D Şimdilerde hepsiburada.com da satılmıyor. Fakat benzer bir sürü ürün bulabilirsiniz. Aynı üründen isterseniz gittigidiyor da 20-22 TL ye satan güvenilir satıcılara bakabilirsiniz.Bu iki site haricinde her baktığım yerlerde fiyat yüksekti. Örneğin n11.com da 59.90 TL idi. Fiyatını çok da abartmamak lazım. 
Gittigidiyor'a bir bakın derim.

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))


Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder