26 Ocak 2016 Salı

Pielor - HAMMAM EL HANA - ARGAN THERAPY BODY SCRUB VÜCUT PEELİNGİ ♡│AUSE ESUA

HAMMAM EL HANA - ARGAN THERAPY BODY SCRUB - AUSE ESUA
Merhaba !
Peelinglere olan zaafım gittikçe artarken, yeni ürünler keşfetmeye ve bitenleri bloglamaya devam ediyorum.Bu da gördüğünüz ürün de, uzun süredir taslaklarda paylaşılmayı bekleyen Pielor markasının vücut peelingi. Duş jelleri, duş kremleri ve banyo köpüklerini hemen hepimiz seviyoruz sanırım. ( Tabii istisnalar mutlaka olacaktır. ) Bunlara ilaveten, takip ettiğim kadarıyla peeling sevenlerde bir bu kadar var.
Yapısı, kokusu, bıraktığı his ve arındırması ile benden tam puan alan bu peelingi sizlerde beğenirsiniz diye umuyorum. Keyifli Okumalar <3

HAMMAM EL HANA - ARGAN THERAPY BODY SCRUB - AUSE ESUA
Peeling
  • Kalın yapılı, body butter kıvamında bir peeling. (en sevdiğim türden!)
  • İçeriğindeki partiküller sayesinde cildi çok güzel arındırıyor, kremsi yapısıyla da bir güzel nemlendiriyor.
  • Çok hoş, naif bir kokusu var. Kesinlikle sizi rahatsız edecek ağır bir koku değil.
  •  El ve ayak bakımı yaptığım zamanlarda da mutlaka uyguluyorum. Tırnak diplerindeki ölü derileri gayet güzel temizliyor.
  • Haftada bir-iki kere yada istediğiniz sıklıkta uygulayabilirsiniz.
  • Alalı 6-7 ay kadar oldu o kadar kullanmama rağmen bitmedi. Bereketli bir ürün :) 
  Uygulama
  • Islak vücudunuza çok fazla bastırmadan, ovalayarak uygulayıp, durulayın. Peeling sonrası duş jeli uygulamanıza gerek yoktur. 
  • Duştan sonra ise en sevdiğiniz vücut kremi ile taçlandırınız :)
Normal fiyatı 25-30 arası ben indirimden 15 TL ye aldım. ♡
HAMMAM EL HANA - ARGAN THERAPY BODY SCRUB - AUSE ESUA



Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder