1 Ocak 2016 Cuma

PANTENE PRO-V (doğal sentez) ARGAN YAĞLI ELIXIR - YAĞ TERAPİSİ ♡│AUSE ESUA

ause-esua-pantene-yağ-terapisi

Merhaba ! İstanbul'un karlı havası bana müthiş bir fotoğraf karesi sunar iken, tam kış aylarına yakışır bir saç bakım yağı da o kareyi süsledi bugün. Organik zeytinyağı dışında saç bakım yağı nedir bilmeyen ben, 2015 de bütün saç bakım yağlarına abanıp, saçlarımı deney tahtası olarak kullandım adeta.
Elimin sürekli gittiği bu saç bakım yağı ise, kasa da bulunan indirimli ürünler arasındaydı. Kasiyer kız, ürünü almam için beni ikna yağmuruna tutarken,  sanki "bu şekilde elimde patlayan ve değiştirmek zorunda kaldığım ürün" olmamış gibi, transa geçmiş müşteri modunda olur dedim.( Çok şükür, araştırmadan aldığım bu üründe,  şans benden yana çıktı^^)
ause-esua-pantene-yağ-terapisi

Her saç ürünün de bahsettiğim gibi boyalı ve kuru saçlara sahibim. Bu yüzden sürekli bakım takviyesi gerekiyor. Önceden bir iki günde yağlanan saçlarım şimdi çok zor yağlanıyor. "kendim ettim, kendim buldum" ile bu kısmı noktalıyorum ^^.
Bu sebepten ötürü elektriklenen ve kabaran saçlara sahibim. Saç bakım yağları, durulanan, durulanmayan saç kremleri benim en yakın dostlarım oldu geçtiğimiz sene. Sanıyorum, bu senede böyle devam edecek.
ause-esua-pantene-yağ-terapisi



Ambalajı ve ürünün yapısını çok beğendim. Saç bakım yağı olarak, yağ olduğunu hissettiren bir ürün diyebilirim. Böyle söylememin sebebi L'oreal Renk Koruyucu bakım yağının su gibi olmasıydı. İşe yarıyormuydu? yarıyordu. Fakat Hiç bakım yağı sürmüşüm hissi uyandırmadı bende.
Vaat Ettikleri :
SAÇI BESLER: Saçım da 'aman aman' bir değişiklik olmadı. Sadece saç dökülmesi ve kopması aza indi diyebilirim. ( Buna ilaveten, düzgün saç toplamak, taramak veya saça gerektiği özeni göstermenin de rolü büyük. Zira, sadece bu bakım yağı ile kopmalara direkt çözüm ne yazık ki sağlanmıyor)
SAÇI AĞIRLAŞTIRMAZ: Kesinlikle ağırlaştırmıyor. (Önemli özelliklerinden bir tanesi benim için)
İPEKSİ YUMUŞAKLIK VERİR:Çok abartılı  bir yumuşaklık olmuyor. Ancak  vaat ettiğini az da olsa yerine getiriyor. -Düzenli ve aşamalı uyguladığımda, zamanla saçlarımın daha da yumuşadığını da belirtmek isterim
GÖZ ALICI PARLAKLIK SAĞLAR: Işıltı var mı ? var. Fakat "göz alıcı" başlığında söylenildiği gibi, şampuan reklamlarındaki hatunların, ışıltıyla dalgalanan saçlarının görüntüsü ne yazık ki olmuyor. (Ya da bende bu etki tutmadı)

Uygulama : Küçük bir miktar saçın ortasından uçlarına kadar uygulayın. Fön makinesi ile kurutun veya kurumasını bekleyin. Saç kuruduktan sonra bir kaç damla daha uygulayıp, şekil verin.Şekil verdikten sonra bir kaç damla daha uygulayabilirsiniz. ( Üç aşamalı daha etkili olduğunu söyleyebilirim)

Ambalaj Arkası Yazıları :
"24 saat Yıpranmaya Karşı Hafif Koruma
KİM: Dalgalı ve elektriklenmeye eğilimli saçları için hafif formüllü yıpranmaya karşı koruma ve beslenme arayan kadınlar için.
NE ZAMAN: Pürüzsüz ve şık bir görünüm için, istenirse ısıtmalı aletlerle, günlük KULLANIM.
NASIL: Saçların ortasından uçlarına doğru olmak üzere, ıslak saça az miktarda uygulayın. Saçı kurutma makinesiyle kurutun ya da doğal olarak kurumaya bırakın. Şekillendirmenizi tamamlamanız için kuru saça bir ya da iki damla sürülebilir."


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



4 yorum:

  1. Bundan kaç tane bitirdim bilmiyorum kızımın saçlarını bir tek bu açıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kesinlikle çok güzel bir bakım yağı ben bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Şimdilerde elim sürekli bunda :)

      Sil
  2. Bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum hemen almam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak :) beğenirsin diye umuyorum <3

      Sil