26 Ocak 2016 Salı

ORIFLAME ELMALI VE TARÇINLI EL KREMİ ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Kış aylarının vazgeçilmezi el kremleri yazı dizimde uzun zamandır elimde olan, beni şaşırtıcı bir şekilde memnun eden bir krem var. Bunu sizlerle paylaşıp paylaşmamak arasında kalmışken, kendimi bilgisayar başında buldum.
Önceden verdiğim siparişler arasında kargo fiyatına gönderilen ürünlerden biri kendisi. Ambalajına ve kokusuna hayran kaldığım bu kremi katalogda bir kez görmüştüm sanırım, yanında sabunu da satılıyordu.Bunun kokusuna bu kadar bayıldıysam kesin onuda beğenirdim diye düşünüyorum. :) Ancak şuan satışta değil Türkiye'de.  Sebebini bilmiyorum, yabancı katalog ve sitelerine baktığımda halen satıldığını gördüm fakat bizimkinde nedense yok.Hatta komple yok.Kaldırılmış.!
Umarım tekrar satışa sunulur.


Elmalı ve tarçınlı hoş kokulu bir krem.Çok açık pembemsi bir rengi var. Yapısı losyon gibi. Elinize sıktığınızda elinizden kayıyor hemen yedirmeniz lazım :)Elinize yedirdikten sonra güzel bir ferahlık veriyor.Emilimi normal.

İlk etapta biraz yapışkanlık hissi bırakıyor bir kaç dakika sonra kayboluyor ve güzel bir yumuşaklık alıyor yerini.Tabii uzun süren bir yumuşaklık ne yazık ki yok. Arada bir tazelemek gerekiyor.

Hatırladığım kadarı ile fiyatı 5-6 TL arasıydı.(Bana kargo fiyatına geldiği için 11 TL idi :D boşa para vermektense gayet memnun edici bir durum tabii ki ) Fiyatına göre uygun bulduğum bir ürün. Denk gelirse bakmanızı öneririm hatta bana haber verirseniz de çok mutlu olurum. Çünkü kendine Müslüman bir satıcıyım :D Kendim alıyorum kendim kullanıyorum :D

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder