25 Ocak 2016 Pazartesi

L'OREAL PARİS PURE ZONE YÜZ TEMİZLEME JELİ ♡ │ AUSE ESUA


L'OREAL PARİS  PURE ZONE YÜZ TEMİZLEME JELİ - AUSE ESUA

Merhaba ! L'oreal Paris'in yüz temizleme ürünleri arasında en albenili olan ürün bu olsa gerek.   Beni almaya iten ambalajı oldu. Üzerindeki ped sayesinde temizle jelini peeling yapar gibi uygulayabiliyorsunuz. Bu minik aparat sayesinde de elimizle yaptığımıza kıyasla cilt daha iyi temizleniyor.
Bundan önce L'oreal Paris Perfect Clean Peelingini kullanmıştım, çok da memnun kalmıştım. O temizleme jeline de göz atabilirsiniz. 

Girdiğim mağazada satıcı hatun bu ürünün cildime uymadığını söyleyip kafasına göre bir ürün seçmişti. Daha önce böyle bir hataya düşüp satıcının dediğini yaptım ve önerdiği ürünün faydasını göremediğim gibi birde sivilcelerim artmıştı. Satıcı-danışmandan ağzı yanan mağdurlardan biriside benim.

O gün bugündür kesinlikle onları dikkate almıyorum. Sizlerde almayın daha yeni gördüğünüz biri ise söylediklerini es geçin derim. ( Tabi bu çuvala sözü güvenilir danışmanlar kesinlikle girmiyor)

ve JEL
Ürün tam bana göre, çünkü sivilceli ve siyah noktalı ciltleri kapsıyor.

Blogumu takip edenler bilir sivilce ve aknelerden muzdaribim. O yüzden her üründe sivilce,akne karşıtı olanları seçmeye dikkat ediyorum en azından son 1 senedir bu böyle :)
Kokusu ağır değil fakat güzel de değil.Genel de yüz temizleme jellerinin kokusunu severim fakat bunu  sevemedim.

Vaat ettikleri 
  1. Sivilce Karşıtı : Aman aman bir değişiklik söz konusu değil. Düzenli kullanımda sivilce oluşumunu azda olsa önlüyor sadece.
  2. Siyah Nokta Karşıtı : Anlık olarak siyah noktaların görünümünü azaltıyor doğru, fakat tamamen arındırma veya temizleme yok.
  3. Parlama Karşıtı : Kış aylarında kullandığınızda parmalamayı bir nebze kontrol altına alıyor çünkü bu aylarda yüzüm genellikle kuru oluyor. Fakat yaz aylarında bu etkisi hiç ama hiç uzun sürmüyor.
  4. Arındırıcı Jel diye geçiyor fakat ben öyle bir etkisini göremedim. Ferahlatmıyor, ya da temizlenmiş,arınmış gibi hissetmiyorsunuz. 
Ped yumuşak olduğu için cildinizi tahriş etmiyor. İstediğiniz kadar bastırın hiç bir şekilde zarar vermiyor. İsterseniz ürünün kendi jeli ile ya da başka yüz temizleme ürününüzü ile rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fakat çok iyi temizlenmesi ve kuru tutulması lazım. Uyguladıktan sonra düzgün temizlemediğiniz taktirde, uzun süre ıslak kaldığında sararmaya ve siyahlıklar ortaya çıkmaya başlıyor.

Uygun fiyatlı standart bir ürün. 

L'OREAL PARİS  PURE ZONE YÜZ TEMİZLEME JELİ - AUSE ESUA
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

3 yorum:

  1. bende aparatından dolayı aldım.. Benim aldığım sarı olandı. Arada derede kaldım ama Yves Rocher'dan sonra elim artık hiç gitmiyor. Aparatıyla da fırçalarımı yıkıyorum 🙊🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklın yolu bir ^^ bende onun için kullandım bir kaç kez fakat yumuşak olduğundan birde elimde kavrayamadığımdan çok iyi beceremedim fırça yıkama işini :( Yves rocher ürünlerini bende cok beğeniyorum <3

      Sil
    2. Ya evet iki parmak arasına oturmuyor sürekli kayıyor. bende tutarak yıkıyorum ama iyi çıkarıyor fırçaları :)

      Sil