28 Ocak 2016 Perşembe

GARNIER SAF & TEMİZ KIRMIZI MEYVE GÜCÜ SERİSİ - ARINDIRICI JEL & PEELİNG ♡│AUSE ESUA

garnier greyfurt özlü kullananlar -ause esua
GARNIER SAF & TEMİZ KIRMIZI MEYVE GÜCÜ 



Merhaba ! Ambalajı, kokusu, içeriği ve etkisi ile memnun kaldığım Garnier kırmızı meyve gücü serisi son zamanlarda ki en favori bakım ürünlerim.Kışın soğuktan donmaları dışında kendileri hiç bir sorunum olmadı(çok şükür).
Her zaman tercih ettiğim gibi ; karma ve yağlı ciltler için olan bir seri. Peeling & Jel.

CİLT TİPİM  : KARMA & YAĞLI - BİR KURU BİR HASSAS- ÇOĞUNLUKLU KURU VE YAĞLI OLABİLİYOR 
İçeriğinde greyfurt, nar özleri ve vitamin C türevi bulunuyor. Greyfurtun  hem yiyerek hemde doğrudan cilde uygulandığında faydalı olduğunu, sivilceli ciltler üzerinde etkilerini ve bir çok güzellik maskesinde kullanıldığını sağlık dergilerinde, bir çok güzellik sitelerinde çok kez görüp, okumuştum. Bu ürünü alma nedenlerimden birisi bu esasında.

İçerdiği salistik asit sayesinde gözeneklerin temizlenip sıkılaşmasını sağlıyor(muş).
Ürün ambalajından dolayı turuncu gibi görünse de şeffaf renkte.
Farklı bir kokusu var ve bana göre ağır değil, beni rahatsız etmedi bilakis çok sevdim. Fakat koku hassasiyeti olanlar ne düşünür hiç                                                           bir fikrim yok.


İki ürünü de yaklaşık 1 ay kadar kullandım. Tabii arada bir unuttuğum ve üşendiğim zamanlarda oldu. Altını çizeyim :D

Ambalaj Yazıları
"Kusurların görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Cildi uyandırır ve canlandırır. - DERMATOLOJİK olarak test edilmiştir.

JEL 

  • Fiyatına göre uygun ve iş görür olarak bulduğum bir jel.
  • Öyle çabuk biten bir üründe değil kendisi. Üründen çok az alıp, rahatlıkla tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.
  • Uyguladığımda kokusu dahada baskın bir şekilde ortaya çıkıyor.
  • Ayrıca uygularken ferahlatan ürünlerden değil öyle bir his olmamasına rağmen cildi canlandırdığı bir gerçek.( nedense canlandırıcı değince aklıma ferahlık geliyor )
  • Yüzünüzü temizledikten sonra, hoş bir duruluk ve sıkılaşma hissediyorsunuz.İlk kullanımda bile gözeneklerde hafif bir küçülme oluyor.
  • Cildimde herhangi bir tepkimeye yol açmadı.


PEELİNG 

  • İçindeki partiküller cildi rahatsız etmeyecek ve hasar vermeyecek kadar minicik. (Fakat hassas ciltler için aynı şeyi söyleyemem. O yüzden hassas&yağlı ciltleri olanların daha dikkatli yaklaşmaları daha doğru olur .)
  • Her uyguladığımda hafif bir karıncalanma ve garip bir his oluşuyor.Bu bahsettiğim cilde zarar veren türden bir şey değil. Cildimde herhangi bir sorun ve yanma hissi olmadı. 

Bu iki ürününde en güzel tarafı cildin sebum dengesini çok güzel ayarlıyor olması. Ayrıca bu iki ürününde gözenekleri sıkılaştırdığına cidden inanıyorum. Benim burun çevremdeki gözenekler acayip geniş ve alnım da ise sivilcelerden oluşan gözenek problemim var.Onların görüntüsünü azda olsa hafifletti.

Ayrıca yüzünüzde herhangi bir kuruluk, sabun sürmüşsünüz gibi bir gerginlik olmuyor.
İlk uyguladığınızda sadece 5-10 dakika kuruluk ve gerginlik hissi oluşuyor o da daha sonra geçip yerini yumuşak ve canlı bir cilde bırakıyor. Vuhhu! bu özelliğine yemin ederim bayıldım.
( Çünkü önceki kullandığım karma ve yağlı ciltler için olan ürünlerden bir kaçı cildimi kuruttu diye hatırlıyorum )

Düzenli kullanımda var olan sivilceleri kurutuyor ve sivilce oluşumunu kesinlikle önlüyor diye düşünüyorum. ( sivilceden çok acı çekmiş birisi olarak )

Fakat...
Kış aylarında;Cildimin bazı bölgeleri yağlı olup sivilce çıkarsa da cilt kuruya dönebiliyor. Pul pul dökülmeler ve kabuk bağlamış  görüntüsü ile sık sık karşılaşıyorum. O yüzden bu ürünü her uyguladığımda daha doğrusu sivilce karşıtı ürünler veya tüm cilt tipleri için olan ürünleri bile kullansam arkasından cilt tipime uygun bir nemlendirici mutlaka uyguluyorum.

Uygulama ;
Peeling :Yüzümü ıslattıktan sonra çok bastırmadan yaklaşık 1 dakika uyguluyorum.Günlük kullanıma uygun olduğu için her gün fakat sadece geceleri uyguluyorum.
Jel :Yaklaşık 1-2 dakika boyunca masaj yaparak yüzümün her yerine uyguluyorum. Dilerseniz elinizle, fırçayla veya yüz temizleme cihazı ile uygulayabilirsiniz.( Fırçalar ve cihazlar daha etkili oluyor cildi arındırmada.)
Yaz & kış da uygulayabilirsiniz. Ancak ben yaz için daha uygun buldum sanki. :))

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

4 yorum:

  1. Nivea'ninkini kullanıyorum bende, çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Nivea'nınkileri deneme fırsatım olmadım elimdekiler biter bitmez bakiyim :) <3

      Sil
  2. Yok be canısı bu benim cilt tipime uymadı ama garnier'in iki tane farklı serisinden kullanıyorum gayet iyi memnunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah bal surat senin cilt tipine uygun değil zaten zannımca ^^ :D bu sivilce mağdurlarına yakışır bir ürün bakınız ben -_- akneden ölezeğim. Diğer serilerini bilmiyorum ama memnunsan sorun yok o zaman <3 :D

      Sil