6 Ocak 2016 Çarşamba

GARNIER MİNİ BB KREM │ 5'i 1 ARADA AÇIK TONLU GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ ♡ │ AUSE ESUA




Merhaba ! Bu buz günlerde ten makyajı yapmak daha keyifli değil mi ? Makyaj akmıyor, rimel olduğu gibi duruyor falan, bildiğiniz doğal sabitleyici.
 Hal böyle olunca, İstanbul'un bu kar soğuğu cildime iyi geldi diye düşünmeye başladım. Sivilcelerim de bile azalma söz konusu iken, pek de yanlış sayılmaz bu fikrim.
Fondötenleri her ne kadar sevmiyorsam yüzde maske etkisi yaratmayan, hafif yapılı ve cilde iyi gelen BB, CC kremleri de bir o kadar seviyorum.
Her Allah'ın günü olmasa da bazı günlerde dahada bir kusursuz görünmek istenir hep.
Bende o kafada olanlardanım, bir o kadar da az ve öz olanını sevenlerdenim.Yüzü badana yapılmış, fosforlu mavilerin cirit attığı makyajları gördüğümde arkasına bakmadan kaçanlardanım.

Bu BB kremde tam bana göre. Yüzü maskeleştirmeden, kurutmadan daha iyi görünmenizi sağlıyor. ürünü nereden temin ettiğime gelince, Bim'e çeşitli makyaj malzemeleri gelmiş haberiniz var mı ? Ben mi yeni farkediyorum :O Yakınlarda Bim varsa bir göz atın derim. Lafı çok uzatmadan ürün incelemesine geçiyorum.
  • Kapatıcılığı az (Benim için ideal, ancak kapatıcılığını artırmak isterseniz iki kat veya ihtiyaca göre artırarak uygulayabilirsiniz.)
  • Cilt tonunu eşitliyor ( Bence en güzel özelliklerinden bir tanesi bu güneş lekeleri, akne sorunlarından oluşan cilt tonu eşitsizliğini bir nebze ortadan kaldırıyor)
  • Yüzde kalıp gibi durmuyor
  • Cildi kurutmuyor
  • Yüzünüzde hafif ve canlı bir görünüm oluşturuyor
  • Uv ışınlarından korur
  • 24 saat nemlendirme özelliği bulunuyor
  • Mat bitişli değil

Ancak makyaj kalıntılarını düzgün temizlemediğim den ötürü oluşan ufak bir sorun oldu bu krem ile ilgili.

Sebebi :
Cildinizi kesinlikle 24 saat nemlendiriyor  diye düşünüyorum :).
Yüzümden makyajı çıkardığım halde cildim krem sürmüşüm gibiydi. Yaklaşık 24 saat belki bir buçuk gün bu his devam etti. İlk etapta gayet memnundum bu durumdan.
 Ancak cildim hafif normale dönmüşken kış aylarında bu BB krem sayesinde ufak bir yağlanma sorunu ile karşılaştım ve bir kaç sivilce çıkarttım.

Normal şartlarda nemlendiren ürünlerin sivilce çıkardığı pek görülmemiştir.(Yani ben deneyimlemedim) Fakat bu üründe böyle bir sıkıntı ile karşılaştım. Sanıyorum sebebi cildimi iyi temizlememiş olmam (Rutine uymamam)

Bir sonra ki uygulamada cilt  temizliğine daha da önem verip inceledim. Sonuç aynı, halen krem sürmüşüm gibi bir his bıraktı ancak yağlanma, parlama ve sivilce sorunu olmadı.

O yüzden uyguladıktan sonra mutlaka ama mutlaka yüzünüzü iyice temizlemeyi ihmal etmeyin.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

3 yorum:

  1. Şu an blogunda kayboldum diyebilirim. :) o kadar iç açıcıki tasarım da çok hoşuma gitti fotoğraflarda :) ben de konuya gelirsem ben de yorumlamıştım bu kremi ama ben renginden dolayı en açığı denememe rağmen kullanamadımç Hem koyu geldi hem de oldukça oksitlenip turuncuya döndü cildim. o yüzden pek mucize yanını göremedim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracımmm çok tatlısın resmen şımardım çok mutlu oldum :) Aynı sorunu bende yaşadım fakat benimki sanıyorum akne sorunumdan dolayı oldu ve rengi yüzüme hiç oturmadı. Genel olarakda bb kremler hep koyu oluyor cildimi bende az az uyguluyorum o sayede rengi daha iyi dağıtıyorum ve cildimle bütünleşiyor. Abarttığım zaman boyun ve yüzde farklar oluyor kesinlikle

      Sil