6 Ocak 2016 Çarşamba

BEAUTY FORMULAS FACE │ YÜZ TONİĞİ ♡ │ AUSE ESUA


BEAUTY FORMULAS YÜZ TONİĞİ
Merhaba ! Geçtiğimiz günlerde Beauty Formulas göz makyajı temizleme suyunu incelemiştim. Yazıya buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ondan ne kadar memnun kalmadıysam bu üründen az daolsa memnun kaldım. Yüksek beklentiyi karşılamayacak, uygun fiyatlı sıradan bir ürün.
Daha iyi temizleme ürünleri veya tonikle karşılaştırdığınız zaman bu ürün onlara göre daha çok israf oluyor. Çünkü pamukla 4-5 bazen 6 kez geçmem gerekiyor. Diğer kullandığım tonik ve temizleme suların da ise tek katta gözle görülür ve hissedilir fark oluyor, ikinci tekrara bazen gerek bile kalmıyor.
En azından benim denediklerim öyle idi. 

Çok çabuk bitirmem diye düşünüyordum fakat iyice yüzümü iyice arındırmak adına, tek seferde bir kaç kez kullandığım için 1 haftada yarıya indi bile. Sabah ve akşam uyguluyor olmamda buna etken tabi ki.

Alsanız da olur almasanız da olur.Aynı fiyata bu ürüne taş çıkartacak temizleme suları veya tonik bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder