31 Aralık 2015 Perşembe

♡YENİ YIL KOLAY PASTA ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Ara sıra yemek tarifleri ile bloga biraz renk katmak hem bana iyi geliyor hem tarif severlere.Bu sefer ki tarifim hem pratik hem leziz. Yeni yıl için kardeşime yaptığım bu pasta da içime sinmeyen tek nokta, pandispanya kekini benim yapmamış olmam. Daha doğrusu yapamamam.Sebebi hepinizin bildiği klasik öğrenci evinin halleri-Fırın Yok-. Buna ilaveten, pasta tabağı olarak saklama kapağı kullanmam da ayrıca dava.
Bu yüzden çok bayılmasam da hazır kakaolu kek kullandım ve sadece süslemeye ağırlık verdim.
Misafirleriniz için acil durum pastası da diyebilirsiniz bu tarif için. Leziz-Kolay. 
Dilerseniz pandispanya kekinizi kendinizde yapabilirsiniz, ki daha güzel olacaktır.

Malzemeler
Hazır kakaolu pasta kreması
Buono yaprak çikolata 
Hindistan cevizi
Çikolata sos
Muz
Yılbaşı süsü 

Buonoyu ilk gördüğümde aklıma direkt pasta süslemek geldi. Tadının bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim.

Yapılışı
Pasta kremasını hazırlarken içine 1-2 yemek kaşığı tereyağ koydum. Margarinde koyabilirsiniz.
Keki süt ile ıslattım. Kahve ile de ıslatabilirsiniz, ancak sütle daha yumuşak oluyor bana göre.
Sonrasında içine kremayı yayıp, muzları yerleştirdim. Üzerine Hindistan cevizi serpip diğer keki üzerine koydum.Üstteki kekin üzerine de süt gezdirdim. Daha sonra üstüne bolca kremayı yaydım. Muzları ve yaprak çikolataları yerleştirdim. 
Dekor
Fotoğraflara dekor amaçlı aldığım yılbaşı süs paketi içinde #merrychristmas yazısı vardı. Dekor için uygun olur diye düşündüm. Kardeşim beğendi ben beğendim görenler beğendi umarım sizlerde beğenirsiniz. :)

Mutlu Yıllar
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
.

8 yorum:

  1. Şu an tek başıma şu pastayı bitirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracımmmmm yorumların günümü neşelendirdi bugün çok teşekkürler , yan yana olmuş olsaydık yapardım sana <3

      Sil
    2. Ben de inan hevesle yazdım yorumlarımı.. Çok teşekkür ederim düşünmen yeter.. Umarım bir yerlerde karşılaşırız.. Dünya küçük Sevgiler :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim umarım karşılaşırız çok isterim <3

      Sil
  2. Ause!!! bitirdi bu bölüm beni yeminle, gece gece kendime çin işkencesi yapıyorum ama yılmadan bakıcam tüm tariflerine, fotoların beni benden aldı yahu, maşallah sana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenomm ! bende şoktayım arka arkaya senin adınla mailler gelince ben bi uçtum ! <3 insallah bi araya geliriz de bol bol yapar bol bol fotoğraf ceker üstüne birde bol bol yeriz <3 cok tesekkür ederim

      Sil
    2. Ay inşallah Ause, muhabbet de gani olur daha ne olsun 😉

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil