2 Aralık 2015 Çarşamba

WET N WILD ÜÇLÜ FAR │ SWEET AS CANDY ♡ │ AUSE ESUA

ause-esua-wet-n-wild-göz-farı




Merhaba ! wet n wild bu minik üçlü far paletlerini bilmeyen yoktur.  Hem uygun fiyatlı hem de renkleri çok güzel. Ayrıca herkes kendine yakışan kombinasyonu bulur diye düşünüyorum :)

ause-esua-wet-n-wild-göz-farı

♡ E381B SWEET AS CANDY ♡
2 tane aplikatörü var.
1 tane açık renk aydınlatıcı far
1 tane sıcak tonlu kahverengi
1 tane açık tonlu pembe farı var.
ause-esua-wet-n-wild-göz-farıRenkler müthiş ! özellikle aydınlatıcı kısma bayılıyorum. Zaten yüzüme aydınlatıcı kullanırken de hep far olanları tercih ediyorum.
Bir hayli tozutuyor. Palet hiç temiz durmuyor anlayacağınız.

Ben sadece renkleri göstermek adına deneyip, fotoğrafladım. Bununla ilgili çeşitli makyajları da yapıp, ayrı bir post hazırlamayı düşünüyorum.

Üç renk de ışıltılı, fakat açık renk ve pembe olan daha ışıltılı duruyor.

Ürünü fırça ile uyguladığım da renkler hafif durdu. Bende mi sorun var anlayamadım :D O yüzden daha yoğun ve koyu renkler elde etmek istediğim için ürünü parmağımla alıp gözlerime uyguladıktan sonra fırça ile dağıttım. Gündüz ve gece makyajı için de gayet uygun bir palet. Gece için kahve yetiyor da artıyor zaten bana göre. (Çok abartı sevmeyenler için ideal)

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

6 yorum:

  1. Ah bu far paleti benim bebeğim :) Far sürmeyi pek sevmiyordum taa ki bunu kullanana kadar, sonrasında yanımdan ayırmaz oldum. Biraz tozutma sorunu olduğu doğru.. Ama söylediğin gibi abartı sevmeyenler için gerçekten ideal.
    Ayrıca bloguna bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin güzel gönlünden geçen bu güzel yorumuna bayıldım! :) çok teşekkür ederim, blogu beğenmen, beğenmeniz benim için o kadar önemli ki, böyle şeyler duyunca çok mutlu oluyorum.

      Palete gelince kesinlikle abartı sevmeyenler için ideal, uygun fiyatlı bir palet <3 :)

      Sil
  2. Fotoğraflar süper olmuş Wet n Wild farlar uygun fiyatlarıyla gerçekten güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) kesinlikle uygun fiyatlı çok güzel ürünler <3

      Sil
  3. Renkler çok güzel duruyor ama ışıltısı abartı durur mu diye korkuyorum daha çok mat renkler kullanmayı severim abartı durmuyorlar diye yani tereddütte kaldım böyle bakınca simli veya ışıltılı olduğu anlaşılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bas bas bağıran simli farlar değiller, sedefli demem daha doğru olur sanki yani göz de ben buradayım diye bağırmıyorlar böylece günlük olarak rahatlıkla kullanabiliyorum :)

      Sil