14 Aralık 2015 Pazartesi

L'OREAL PARIS ELSEVE │ 6 MUCİZEVİ YAĞ │BESLEYİCİ BAKIM KREMİ ♡│ AUSE ESUA

Merhaba ! Şüphesiz L'oreal denince benim aklıma yumuşaklık geliyor. Çünkü saç boyası kutularında çıkan, tüp içinde kremleri ile beni mest etmiştir kendisi. Keşke o kremlerin de normal boyu olsa derim hep.

Şampuanları için kesin bir şey söyleyemesem de saç kremleri benim saçıma cidden iyi geliyor.Buna ilaveten o ışıl ışıl ambalajı ile bir hayli dikkat çekiyor, baya beğendim.
Almamı sağlayan etken  6 değerli çiçek özü yağı içeriyor olması. O yüzden merak edip aldım.

Vaat Ettikleri
Saçları ağırlaştırmadan kökten uca besler ve bakım yapar :  Saçı ağırlaştırmıyor.Kökten uca saçı beslediğini düşünüyorum. Sebebi :  Normal de de çok çabuk saçı uzayan biriyim fakeeet kremi kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu üstüne bir de saçımı boyadım bunun üstüne daha 3 günlük yeni boyanmış saçımın dipleri geldi. Bu kremle doğrudan alakası var mı ? yok mu ? bilemiyorum fakat ilk defa bu kadar çabuk diplerim göründü. Eğer bu saç kremi sebep olduysa saçı beslediği bir gerçek.

Saça ipeksi bir yumuşaklık verir : Duştayken bile o yumuşaklığı size hissettiren bir krem. Düzenli kullandığınız da dokunduğunuz da hissedilen bir yumuşaklık oluyor.

Saça sıradışı bir parlaklık verir : Bunu pek anlayamadım aslında :D O yüzden bununla ilgili net bir fikrim yok. Hafif bir ışıltı olabilir ama sıradışı parlaklık şimdilik söz konusu değil.

Kolay tarama sağlar : İşte bu çok doğru ! gerçekten hem duşta, hem nemli ya da  normal kolay tarama sağlıyor.Gerçi bugüne kadar kullandığım spreyler ve kremlerde hep böyle sonuç aldım. Belki bir kaç tanesi fıs çıkmış olabilir. Yine de hemen her marka bunu başarabiliyor diye düşünüyorum.

Şampuanı ile beraber kullandığınız da daha etkili sonuç alabilirsiniz. Bende şimdilik sadece kremi var.

Uygulama : Şampuan sonrası ıslak saça ve ağırlıklı olarak uçlara uygulayıp 3 dakika bekletin ve durulayın.

Ben genelde 5-10 dakika bekletiyorum. Hatta yabancı bir vlogger'ın tavsiyesi ile bir kaç kez gece tüm saçıma uygulayıp sabaha kadar beklettim ve yıkadım. Sonuç mükemmel ! her saç kremi ile yapabilirsiniz. Bundan öncede farklı bir markanın yapmıştım. Müthiş bir yumuşaklık oluyor. Özellikle çok kuru ve yıpranmış saçlar da nem ihtiyacını çok iyi karşılıyor diye düşünüyorum.O yüzden evde olduğunuz müsait bir zamanda bunu deneyin derim :)

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder