10 Aralık 2015 Perşembe

KOTON RUJ │ 311 ♡ PINK DESIRE ♡│ AUSE ESUA

Merhaba ! Koton'un bu güzel kozmetik ürünlerinden haberiniz var mı ? Ben yeni keşfettim ve bayıldım. İndirimsiz uygun fiyatlı olurken, indirim zamanlarında baldan tatlı fiyata satıyorlar. İlk ürün deneyimimi rujları ile yaptım. Görüntüsü, yapısı ve rengine bayıldığım bu ruj beni çok memnun etti. Bakalım sizler beğenecekmisiniz :)
O kadar beğenilip, talep görülüyormuş ki stand da ruj kalmamıştı. Bu şanssızlığıma rağmen kendime uygun şeker gibi bir rengi buldum. 311 numaralı Pink Desire

Kremsi, yumuşak dokulu, dudak çizgilerine dolmayan, kurutmayan bir ruj. Bazı rujlar ne kadar kremsi olursa olsunlar dudakları kurutuyor ya da çizgilere dolabiliyor. Bunda öyle bir sorunum olmadı.

Kalıcılığı orta. (2-3 saat kadar) Pudra ve sprey ile süre daha uzun olabiliyor ^^

Sizlerde yakınınız da Koton varsa gidip bir bakın derim. Çünkü gerçekten çok güzeller.

Fiyat : 7- 8 TL civarı

Siz bu rujları denediniz mi? Kotonun diğer makyaj ürünlerini kullandınız mı kullandıysanız nasıllar ? Gerçekten bilmeyi çok isterim.Bu rujdan sonra diğer ürünlerine göz dikmedim desem yalan olur :)

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


4 yorum:

  1. Biliyorum bu rujlarrıııı fiyatları renkleri standı bile cok güzell çok güzel kısa ve öz bi yazı olmus canımm bu rengide cok güzelmiş gittiğimde bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize sevindim :) mutlaka bakın

      Sil
  2. Koton un takılarını kızıma alıyorum dediğin gibi beş altı liraya ve oldukça dayanıklılar ama rujlarına hiç rastlamadım görünce hemen denemek için alacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel takıları var bende çok seviyorum :) indirim zamanı süper oluyor ne var ne yoksa topluyorum rujlarada bakmanızı öneririm :)

      Sil