9 Aralık 2015 Çarşamba

FOR YOUR Beauty │ WELNESS VÜCUT FIRÇASI #rossmann ♡ │ AUSE ESUA


Merhaba ! bir fırça yazısı ile yine karşınızdayım. ( Ne kadar vücut fırçası varsa toplamak niyetindeyim:O) Uzun bir süre önce buna benzer vücut fırçası ile ilgili bir yazı yazmıştım. Yazıya BURADAN ulaşabilirsiniz. Yine bir benzer yazı olacak. İlk paylaşımım da yüz maskesi ile beraber yapmıştım bu sefer ayrı bir posta incelemek istedim.

Yazıyı direkt buraya aktardım. Özellikle vücut fırçalamanın faydaları ile ilgili aynı bilgileri biraz daha ekleme yaparak burada da vereceğim. Ben vücut fırçalarını seviyorum ve düzenli kullanımda etkisini çok gördüm.

Fırça Özellikleri :
Ahşap bir ürün üzerinde elinizi geçirmeniz için bir yer var, bu sayede kavrayıp daha rahat fırçalama işlemi yapıyorsunuz. Seyrek kıllardan oluşuyor. Kıllar arasına yerleştirilmiş, fırçayı uyguladıkça hareket eden ve masaj etkisi yaratan bir aparat var. Kılları o kadar kaliteli değil. Aldığım da bile hiç kullanmadığım halde sağa sola gitmiş kıllar vardı. Bir süre sonra kıllar dökülür diye düşünüyorum. Elimdeki ürünlere göre kıyaslama yapacak olursam Oriflame vücut fırçası bu ürüne göre daha kaliteli. Ancak gerçek şu ki bu ürünün de görüntüsü ve işlevi çok güzel. Tek sıkıntısı kısa vadede iyi uzun vadede düşününce kaderinde çöp olması. 

Bu tür vücut fırçalarında ben daha sık ve sert kılları olanı tercih ediyorum, daha etkili oluyor diye düşünüyorum.

Ambalaja arkası yazıları : FYB

%50 doğal %50 naylon malzemeden elde edilen masaj fırçası sayesinde cilt rahatlar.
Bakım öneri : Fırça ara sıra şampuanla yıkanmalıdır. Kuruması için fırça yüzeyi aşağıya bakacak şekilde yerleştirin.

Vücut Fırçalama Nedir ve Nasıl uygulanır ? Yazısına BURADAN ulaşabilirsiniz.




Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder