26 Aralık 2015 Cumartesi

Benri HAND LOTION │ HİNDİSTAN CEVİZLİ EL LOSYONU ♡│ AUSE ESUA

ause-esua-benri-hand-lotion-hindistan-cevizli-el-kremi

Merhaba !Bir yandan elimdekiler biterken diğer yandan yenileri gelirken, bloga  konu olacak bir sürü el kremi birikti. Kabul edin, kış aylarında hepimiz ya da bir kısmımız el kremlerine bir hayli
abanıyoruz. :)
Bugün Benri markasının harika kokulu, uygun fiyatlı el losyonu var karşınızda.

ause-esua-benri-hand-lotion-hindistan-cevizli-el-kremi


  • Ambalajı  şeffaf. Kapak kısmı çıt çıt kapak dediklerimizden, oldukça kullanışlı ve sağlam. 
  • Mis gibi Hindistan cevizi kokuyor ( Belli bir kısmın bu kokuyu sevmediğini de unutmayalım:)
  • Çabuk emilen, ince yapılı bir krem
  • Yapış yapış yapmıyor
  • Fiyatına göre nemlendirmesini bana göre iyi ( Çok kuru ellere sahip olanlar 'belki' beğenmeyebilir.)
  • 90 ML 
Fiyat : 2-3 TL arası
Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz.


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

2 yorum:

  1. yapısını sevmiyorum ama kokusunu çok seviyorum bu kremin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende öyle ^^ kokusu şahane

      Sil