24 Aralık 2015 Perşembe

♡ BEE BEAUTY HAND CREAM │ LAVANTALI EL KREMİ ♡│ AUSE ESUA

♡ BEE BEAUTY HAND CREAM │ LAVANTALI EL KREMİ ♡│ AUSE ESUA
♡ BEE BEAUTY HAND CREAM │ LAVANTALI EL KREMİ ♡│ AUSE ESUA
 Merhaba ! Kış aylarının vazgeçilmezi el kremi dizimde bu sefer Bee Beauty el kremi var. Uzun süre bir nem vermediği halde tam 1 aydır çantamdan çıkmayan krem oldu. Ayrıca minik olmasına ve çok kullanmama rağmen ürün zor bitti.


Mor, lila ve lavanta çiçeğinin bulunduğu güzel mi güzel vintage bir ambalajı var. 
Lavanta ve mor tonlarının delisi olan ben, çevirmeli kapak  sistemini çok sevmediğim halde bu kremin ambalajını çok sevdim.

Krem : 
  • Losyon kıvamında ince yapılı bir krem. Kış aylarında biraz hafif kalan bir ürün bana göre. 
  • Kolay emiliyor, yapış yapış his bırakmıyor. Ancak uzun süreli kurumayı kontrol altına ne yazık ki almıyor. 
  • Kokusu rahatsız edici değil. Fakat ben beğenmedim. Bel ağrısı, eklem ağrısı için kullanılan kremlerin kokusu gibi geldi bana:O
  • Benim için tek ( - ) tarafı para-ben içeriyor olması
  • Krem 60 ML

Yaz için ideal kış için hafif bir ürün.
Fazla kuruma problemi çekmeyenler memnun kalabilir, ancak sürekli elleri kurumaya meyilli olanları pek etkilemez diye düşünüyorum.

Fiyat : 7-9 TL arası

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



2 yorum:

  1. Güzellik biz aynı el kremlerini kullanıyormuşuz ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeğimmm :) hatta yeni alışveriş yazısında senden bahsettim, sendeki vanilyalı'dan kaptım bu sefer :D ^^ <3

      Sil