26 Aralık 2015 Cumartesi

♡ BEE BEAUTY COFFEMANIA SHOWERGEL │ KAHVELİ DUŞ JELİ ♡│ AUSE ESUA


Merhaba ! Kahve tutkunu ben geçtiğimiz haftalarda mis kokulu bir duş jeli aldım.Jeli bitireli haftalar geçmesine rağmen ben bu mini yazıyı ancak ekleyebildim.Keyifli okumalar efendim :) 

  • En sevdiğim tür : Yine çıt çıt kapaklı olan şık ambalajlı bir duş jeli.
  • 400 ML
  • Ağır olmayan kahveli kokusu var
  • Rengi çikolata&kahve karışımı gibi ( iştah açıcı :D )
  • Yoğun yapıda 
  • Tek kötü yani kokusu kalıcı değil. Buram buram banyoyu kokutmuyor. Sonrasında ise kokudan eser kalmıyor.
  • 400 ML olmasına rağmen bana uzun süre dayanacak bir ürün değil :D Çünkü hangisi olursa olsun duş jelini bol kullanan biriyim - maalesef :)


Kahveli kokuları benim kadar sizde seviyorsanız Palmolive Kahve Hazzı duş jelini de denemenizi tavsiye ederim. Hatta o ürün buna göre içindeki parçacıklar sayesinde daha çok arındırıyor bir nevi peeling etkisi yapıyor ve kokusu da buna nazaran oldukça kalıcı. Mutlaka bakın derim.

Fiyat 4-5 TL arası - Gratis Mağazalarında bulabilirsiniz.


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder