10 Aralık 2015 Perşembe

THE BALM NUDE TUDE FAR PALETİ ♡│ AUSE ESUA


Merhaba ! Dillerden dillere, vloggerlardan, bloggerlara kadar konuşulan bu paleti bir de ben yorumladım. Bir palet ne kadar güzel olabilir, neden bu kadar abartılıyor diye düşünürken kendimi The Balm köşesinde buldum. Sağ olsun erkek arkadaşım bana çok görmedi ve bu tatlı şeyi bana aldı. Hemencik ürüne geçiyorum.

Hem günlük hem gece makyajını rahatlıkla yapabileceğiniz bir palet.
Hem mat hem ışıltılı renkler var.
Ben hep uygun fiyatlı ürünlerle yola devam ettiğim için bu benim için bir hayli tuzlu. Ancak kalitesine göre fiyatını gerçekten normal kesinlikle hak ediyor.
Tek sorun ve önemli sorun ürünlerin gramajlarının çok az olması. Sık kullanımda kutucuklar hemen boşalır diye düşünüyorum.
En önemli özelliklerinden bir tanesi de - Hayvanlar Üzerinden Test Yapmayan- bir marka oluşu.

Ambalaj- İçerik
  • Temasında çıplak hatunların olduğu aynalı bir palet. 
  • 1 adet çift taraflı fırçası var. Bir tarafı kesik uçlu diğeri düz far fırçası. Kesik uçlu tarafını çok beğendim. Düz far fırçası ise standart.Fırçayı kolayca çıkarabilmeniz için kurdale var. Rahatlıkla, tık kaldırabiliyorsunuz fırçayı. Oldukça minik ve kullanışlı bir özellik bence. ^^
  • 12 adet renk var
  • Renklerin hepsi isimlendirilmiş. 
  • Pigmentasyonları oldukça iyi ve tozutuyorlar tabii ki :)
  • Açık, koyu,toprak tonları ve ışıltılı renkler mevcut. 
  • Yumuşak yapılı, yumuşak dokunuşlu :) sürümü, dağıtması ve karıştırması oldukça kolay. 
  • Bu zamana kadar kullandığım en kalıcı farlar. Sabah yaptığım makyaj akşam 6-7 de halen gözümde duruyordu. Katlanma bölgeleri çok hafif silinmeye başlamıştı sadece.
RENKLER

Benim en sevdiğim renkler :
Baz ve aydınlatıcı olarak Sassy vazgeçilmezim.
Stand-offish en sevdiğim ışıltılı far.
Açık tonlardan yine Snobby ! .
Koyu ve toprak tonlardan ise Sultry , Sexy ve Serious. 

Kesinlikle bakmanızı öneririm. Birazcık tuzlu biliyorum fakat gerçekten değer :D Şuan elimden düşürmediğim bir palet oldu.
Gratis mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz. İndirim zamanlarını ise kaçırmayın derim.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder