13 Kasım 2015 Cuma

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA
Merhaba ! Bugün sizlere önerildiğinde hayır diyemediğim ve yapmaktan büyük keyif aldığım bir tarifim var.  
Aslında buna perişan un kurabiyesi de denebilir. :D Şekilli yaptıklarım haricindekiler oldukça sallamasyon oldu. Ben irili ufaklı kurabiye tiplerini çok seviyorum bunda da kullanmasam olmazdı.
Bu, hemen herkesin bildiği bir kurabiye. Fakat her tarif de ufak tefek değişiklikler illa ki oluyor. Bu tarif de benim bir dergiden görüp fakat kafama göre azıcık düzenlediğim bir tarif.

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA
Tarif
200 gr tereyağ ( yoksa margarin de olur)
Yarım çay bardağı sıvıyağ ( İsterseniz ayçiçek yağı isterseniz zeytinyağ kullanabilirsiniz.)
4 ya da 5 yemek kaşığı pudra şekeri
4 yemek kaşığı buğday nişastası
aldığı kadar un 
Üzeri için
1 çay bardağı pudra şekeri 

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUAYapılışı
Sıvıyağ, margarin ve pudra şekerini iyice çırpıp üzerine un ve nişastayı eleyerek yoğurun.Yumuşak bir hamur elde edince ufak parçalar halinde şekillendirin. Bunu isterseniz yuvarlayarak isterseniz hamuru açıp kalıplarla yapabilirsiniz.

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA
Minik Not : Margarin / Tereyağ oda sıcaklığında olmalı. Eğer aceleniz var ise. Ya da margarini dışarı çıkarmayı unuttuysanız margarini kısık ateşte eritin. İyice küçüldükten sonra altını kapatın, sıcaklıkla tamamen eriyecektir. Soğuması için biraz bekletin daha sonra karışıma ekleyin.

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA

Eğer eliniz de varsa, büyük boy çelik şekillerle kocaman kalp şeklinde kurabiyeler yapabilirsiniz. Bisküvi tadında güzel oluyor.  Sonrasında;
Önceden ısıttığınız 160-170 derece fırında, beyaz kalacak şekilde pişiriyoruz ya da dilerseniz süreyi biraz uzatıp benim gibi üstlerini biraz  daha kızartabilirsiniz.
Afiyet Olsun

UN KURABİYESİ #Obburiks ♡│AUSE ESUA

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

3 yorum:

  1. Ben de tarifler veriyorum, güzel çekiyorum diye seviniyorken şu an yerle bir oldum ki :(
    Ama Ause!nin elinden de böylesine güzel tarifleri görünce pek de sevindirik oluyorum, ellerine emeğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa deme öyle ssenin fotoğrafların, tariflerin ve en önemlisi sen mükemmelsin !! - beğenmene sevindimm bal suratlım tabii biraz görüntü olarak perişan kurabiyeye benzettim ama olsun :D

      Sil
    2. Teşekkür ederim ama seninkinin yanında oh oooo 😂

      Sil