18 Kasım 2015 Çarşamba

UYGUN FİYATLI │TARKO LIONESSE MAKYAJ FIRÇA SETİ ♡│AUSE ESUA

UYGUN FİYATLI │TARKO LIONESSE MAKYAJ FIRÇA SETİ ♡│AUSE ESUA


Merhaba ! Sizleri şirin minnak fırçalarımla tanıştırayım kızlar ^^

Bu kadar fırçayı ne yapacağım bilmiyorum. Neyi beğenirsem toplar oldum. Allah'tan ocağıma incir ağacı dikecek kıvamda değil, hepsi uygun fiyatlı ve bir o kadar güzel <3
Bu fırça setini, çantamda bulunan makyaj çantam için aldım. Diğerleri uzun ve büyük olduğu için makyaj çantasına sığmıyordu ve fırçaları gerçekten yıpratıyordu.

Bunu almadan önce yine aynısının farklı bir rengini kullanıyordum. İlk ilk ilk fırça deneyimim :D Henüz Blogu açmadan çok önce. Uzun süre kullandım, bana göre ilk makyaj yapacak olanlara veya makyaj çantanız da minik küçük bir fırça seti isteyenlere uygun bir set.

UYGUN FİYATLI │TARKO LIONESSE MAKYAJ FIRÇA SETİ ♡│AUSE ESUA
Kılları yummııışşşacıkkk ! Tabi ki ürünü içine çekecek yumuşaklıkta değil ona da açıklık getireyim.
Bir süre sonra pahalı ya da ucuz olsun bazı fırçalar da kullandıkça tuhaf, kötü bir koku oluyor. Bunda ve önceki kullandığım da böyle bir sorunla karşılaşmadım.

Kötü özellik olarak belirtmem gerekirse üzerindeki desenler bir süre sonra hızlıca siliniyor. Fırçanın tutulan kısımı ile fırça ucunun birleştiği yer çok su görünce de gevşiyor, o yüzden yıkarken dikkat etmek lazım.

Paket İçeriği 

Kaş fırça & tarağı
Allık & pudra fırçası
1 Far fırçası
1 Dudak fırçası 
Kapatıcı fırçası

bulunuyor içinde. Son 2 fırçaya çok amaçlı da denilebilir. Kapatıcı fırçasını far fırçası olarak kullandığım da oluyor. Eğer sizlerde makyaj çantanız için küçük sevimli bir fırça seti  istiyorsanız bu ürün tam size göre. Renk ve desen çeşitleri de bulunuyor. Hemen her yer de bulunan bir ürün. Ben Gratis den almıştım.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder