29 Kasım 2015 Pazar

HACCER YÜZ BAKIM KREMİ │SİVİLCE, SİYAH NOKTA VE GÖZ ALTI MORLUKLARI İÇİN ♡│AUSE ESUA

ause-esua-haccer-yüz-kremi


Merhaba! Yaklaşım 3-4 ay kullandığım bir kremden bahsetmek istiyorum. Bu kremden 2 kutu bitirmeme rağmen ancak yazabildim. Benim gibi akne ve sivilce sorunu çekenleri bir nebze mutlu edecek bir ürün. Tabii mucizevi bir etki beklenmemesi de gerek. Her ciltte ki sivilce, akne problemi değişkenlik gösterdiği memnun kalanlar kadar kalmayanlar da mutlaka vardır.Hemen, bende ki etkilerine geçiyorum.
Makyaj bazı olarak da kullanılan ve bu konuda bile beni memnun eden bir krem.
Başlangıçta sivilceli yüzler için fazla yağlı olduğunu düşünüyordum.Sebebi, bu zaman kadar kullandığım sivilce, akne karşıtı ürünlerin hepsi matlaştırıcı, kurutucu ve yağlanmayı kontrol altına alan ürünlerdi, o yüzden böyle bir krem nasıl etki edebilir diye baya kafa patlattım.

Meğer, sivilce ve lekelerin geçmesini sağlayan içeriğinde ki zeytinyağı ve susam yağından dolayı bu kadar yağlıymış.

İlk başta tereddütlerim olsa da, kullandıkça memnun kalmaya başladım.
Özellikle gece sürdüğünüz de sabah yumuşacık bir cilt ile uyanıyorsunuz.

Elma sirkesinin sivilce ve cilt lekelerine faydalı olduğu çok söylenir, bitkisel tedavi kitaplarında ve sitelerinde sürekli bahsedilir.
Bu kremin içeriğinde de elma sirkesi bulunuyor. Bu da sivilceli ciltler için altın vuruş.

Sivilce problemi dışında, göz altı morlukları ve kırışıklıklara da iyi geliyor.
Zaten ürün açıklamasında; siyah nokta, sivilce + göz altı torbalarına iyi geldiği söyleniyor ben de + olarak göz ve burun kenarlarındaki kırışıklıklara, mimik çizgilerine iyi geldiğini söyleyebilirim.

İçeriğinde ki yağlar cildin onarılmasını, beslenmesini sağlıyor diye düşünüyorum.

Aynı zaman da cilt kuruluğuna da iyi geliyor.Karma-yağlı bir cilde sahip olduğum için, bir yandan sivilce sıkıntısı çekerken diğer yandan kuruluk sorunu da yaşıyorum. Burun kenarı ve burun üstün de çok fazla kuruma oluyor. Her krem de etkili olmuyor maalesef. Oriflame Tender Care balmından sonra bu kremde oldukça iyi geldi.

Yapısı balm, vazelin gibi.
Ayrıca yağlı bir krem olduğu için yüzünüz ilk başta çok parlayabilir. İyice ovarak yüzünüze yedirin.

Sabah ve akşam olmak üzere temiz cildinize uygulayın. Özellikle geceleri kullanmayı ihmal etmemenizi öneririm. Makyaj altı bazı olarak ise, makyajınızdan 1 saat önce kremi sürmenizi öneririm.
ause-esua-haccer-yüz-kremi





Bu kremi sadece bir mağaza da gördüm. Bulunduğum yer deki bir eczanenin yan mağazası olan Akdeniz Plus dan 25 TL gibi bir fiyata aldım.
Başka mağazalarda satılıyor mu? inanın bilmiyorum. Etrafınız da ki mağaza ve eczanelere bakmanızı öneririm, diğer yandan online mağazalardan da ürünü temin edebilirsiniz.

Buraya tıklayarak ürünün detaylı açıklamasına ulaşabilirsiniz.

Not : Haccer ürünlerinden sadece bu kremi kullandım. Diğer ürünleri ile ilgili bir fikre sahip değilim. Fakat bu markanın ürünlerini kullanan bir çok blogger bulabilirsiniz. Araştırmanızı öneririm.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder