5 Kasım 2015 Perşembe

GARNIER MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU ♡│AUSE ESUA

Garnier-makyaj-temizleme-suyu-ause-esua

KARMADAN YAĞLIYA & HASSAS CİLTLER İÇİN MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
Merhaba ! Bir Garnier ürünü var yine buralarda. Esasında Garnier ürünlerini beğenirim fakat bunu pek sevemedim.Bundan önce Garnier göz makyaj temizleyicisi ile ilgili bir yazı paylaşmıştım BURADAN ulaşabilirsiniz. Hemen hemen onunla aynı etkiyi görüyor , tek farkı çift fazlı göz makyajı temizleyicisi bu üründen daha önde, daha başarılı. 

Ben makyaj temizleme sularında tonik etkisini çok seviyorum. Ferahlatsın ve arındırdığını bir hayli hissettirsin istiyorum. bugüne kadar bu iki etkiyi hissettiren ürün DIADERMINE oldu.

Bu ürünün vaat ettikleri :
Yüz, Göz ve Dudaklar için tek bir ürün
CİLDİ TEMİZLER
ARINDIRIR
MAKYAJI TEMİZLER
400 ML=200 kez kullanım*

Peki ben ne diyorum ?

Hassas ve kuru ciltler için uygun bir ürün, fakat yağlı ciltler için çok da aman aman bir ürün olmadığını düşünüyorum.Oldukça naif bir temizleme suyu olarak adlandırıyorum kendisini.

Göz makyajı temizlemek için ideal. Fakat yüz temizlemede o kadar etkili değil. 
Yüzüme uyguladığımda hissedilen, ferahlatan ve anında gözle görülür fark yaratan ürünleri daha çok seviyorum. Bu üründe etkisini görmek için bir kaç kat uygulamak gerekiyor, bir süre sonra da benim sabır tükeniyor.

Tek güzel ve özel yanı ; Paraben 6 parfüm içermiyor oluşu. Hassas ciltler için uygun fakat karma-yağlı, benim gibi akneye müsait ciltler için pek uygun bir ürün değil. Sadece göz makyajını temizlemek için de kullanabilirsiniz. 

400 ML 200 kez kullanım diyor, doğru söylüyor. Bu ürün bitmiyor, bitmiyor yani ben bitiremedim o kadar çok kullanmama rağmen.

Fiyat : 10 TL / cosmetica-İndirim

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder