26 Kasım 2015 Perşembe

FREEMAN │ TEK KULLANIMLIK MASKELER & PEELİNG ♡│AUSE ESUA

ause-esua-freeman-maskeleri

Merhaba ! Güzel, renkli bir gün diliyorum hepinize. Blogumu takip ediyorsanız eğer, Freeman maskelerine olan düşkünlüğümü de biliyorsunuzdur ( ya da şimdi öğrendiniz ^^ ) Bu sefer ki Freeman maskelerim 2 maske 1 peeling olarak buradalar, birde  tek kullanımlıklar. Normal şartlarda büyük boy olanlarını alıyordum, fakat sadece tek kullanımlık olanlara indirim uygulayıp diğerlerini es geçmişler. Onlarında indirimsiz fiyatı 30 TL ye yakın indirimle 14 TL ye kadar düşebiliyor haliyle bende o günleri gözlüyorum. Uzatmadan, fotoğraftaki sıraya göre maskelere geçiyorum.
KÖMÜRLÜ VE SİYAH ŞEKERLİ YÜZ PEELİNGİ
Bu zamana kadar denediğim peelinglerden çok farklı ve çok güzel. Rengi ve yapısı dolayısı ile böyle bir peelingle daha önce karşılaşmadım. Yüze hasar vermeden, nazikçe ölü derilerden arındırıyor. Vücut için de olanı olsa hiç düşünmeden kapardım. Umarım ilerleyen zamanlarda onu da görürüz.

KULLANIM : Bu da bir tür maske sayılır esasında. Çünkü suratınızda biraz bekletip daha sonra ovalıyorsunuz. Göz çevresi hariç yüz ve boyun bölgenizi, ellerinizi ıslatarak ovun.Son olarak ılık su ile durulayıp, nemlendirin.

SALATALIK ÖZLÜ YÜZ MASKESİ - NORMAL VE KARMA CİLTLER İÇİN
Salatalık görünce direkt olarak aklıma ferahlık geliyor bu da öyle bir maske. Mis gibi salatalık kokuyor.Yüzünüzü ferahlatan, gözenekleri az da olsa sıkılaştıran ve temizleyen bir maske.

KULLANIM : Göz çevresi hariç tüm yüze eşit miktarda uygulayın. Kuruduktan sonra soymaya başlayın, ardından ılık su ile durulayın.

AVOKADOLU & YULAFLI KİL MASKESİ
Yulaf özleri ve E vitamini ile zenginleştirilmiş Avokadolu kil maskesi

Müthiş bir maske !  şüphesiz ışıl ışıl, yumuşak bir cilt için avokado süper bir tercih. Kendisi kırışıklık düşmanı olarak da bilinir. Başta Ebru Şallı olmak üzere (benim bildiğim ) Yabancı, Türk herkesin cilt bakımına eklediği bir meyve. Hem ev yapımı maskeler de kullanılırken, avokadolu yüz kremleri ve yüz bakım yağları da mevcut.

KULLANIM : Göz çevresi haricin de yüz ve boyun bölgenize uygulayıp, maske kuruduktan sonra ılık su ile yıkayın.( Cildi arındırıp aynı zaman da nemlendirdiği için harici bir krem kullanmanıza gerek yok, isterseniz kullanabilirsiniz isterseniz kullanmazsınız. Ancak aşırı kuru cilde sahipseniz mutlaka cilt tipinize uygun kreminizi uygulamanızı öneririm)

Fiyatlar : 5.90  olması gerek. Cosmetica'da indirimdeydi. Normal fiyatları 9.50 TL  ve bence çok pahalı. Tek kullanımlık maskelere bu kadar para vermek yerine büyükler daha ideal.
Bulunduğunuz yerde cosmetica yok ise online sitesine bakabilirsiniz. Bazen site de olan indirimler mağazada olamayabiliyor. Takip etmenizi öneririm.

Tek kullanımlık olmasına rağmen 1-2 kere kullanabilirsiniz.Ancak boyun ile beraber uyguladığınız da tek seferde bitiyor :) Sadece, peelingi iki kere kullanmıştım.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder