30 Kasım 2015 Pazartesi

FAVORİ UYGUN FİYATLI DUDAK KALEMLERİM ♡│ AUSE ESUA

ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri
Merhbaaaaaaaaaaaaaaaa, bir süredir paylaşmak için can attığım, fakat düzenleme işini aksattığım için yayına alamadığım, post sonunda burada!
 Aslında ilk başta ürünleri tek tek inceleyip paylaşacaktım fakat sonradan bu fikir  gereksiz geldi. Yan ürün olmadığı zamanlar da tek bir dudak kalemi  hakkında en fazla ne yazabilirsiniz ? İnanın denedim ve hepsi kısa kısa oldu. Bende bütün ürünleri tek bir postta topladım. Umarım keyifle okursunuz.
Başlangıç olarak benim çok sevdiğim ve oldukça uygun fiyatlı ürünleri olan Essence kalemlerinden başlıyorum.

Essence
Yapılarını ve kalıcılıklarını beğendiğim uygun fiyatlı dudak kalemleri. 
Tek geçerim :D
Kalıcılıkları yaklaşık 3 saat kadar , fakat makyaj sabitleyici sprey ile ve pudra ile süre daha da uzayabiliyor. Fakat bana 3 saat yeterli oluyor. ^^ Günün devamında eğer özel bir gün değil ise dudak balmı kullanıyorum, hiç ruj tazelemişliğim yoktur gün içinde.
Birde dudak kalemleri rujlara göre daha kalıcı oluyor.Tabi ki bir şey yediğiniz ya da içtiğiniz de dudağın orta kısmı siliniyor. 
ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri
Essence 15 Honey Berry 
Bu renge bayılıyorum ister az sürüp parmaklarınızla dağıtıp hafif bir görüntü yapabilirsiniz isterseniz bir kaç kat yoğun sürerek daha belirgin dudaklar yapabilirsiniz.

Rengin dudaklarımda parlak durduğuna bakmayın. Yumuşak yapılı mat bitişli bir kalem. Fakat ben rujları sürmeden önce dudak balmı sürdüm. Beklemeden kalemi uygulayınca biraz parlak-kremsi gibi gözüktü.
Fiyat : 3.75 TL
ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri
Essence 14 Femme Fatale

Kırmızı hastalığım ilk ruj kullandığımdan beri var. Kırmızının cazibesi çok ayrı bilirsiniz. Bu da tam bir kan kırmızısı. Hafif sürüp dağıttığınız da kiraz dudak dediklerimizden doğal bir görüntü oluyor. Ona bayılıyorum işte. Çok abarttığınız da ise tam bir gece hatunu oluveriyorsunuz. Kesinlikle uygun fiyatlı sexy bir kalem :)

Fiyat : 3.75 TL
Oriflame
Oriflame far ve rujları aynı zamanda göz ve dudak kalemleri bana göre çok bereketli çünkü bitmiyor, bitmiyor. Bit kadar tender care kremini bile 1 seneye yakın kullanabiliyorsunuz. 

Bu kalemlerden bazıları 2 senedir falan bende. Kozmetik ürünlerin son kullanma tarihi uzun oluyor zaten biliyorsunuz. Yine de bazılarını ahh artık yeter ! deyip attığım oldu. Amma velakin dudak kalemlerine kıyamıyorum işte. Bitmek tükenmek bilmeyen kalemlerden bir tanesini paylaşacağım sizlere, bir diğeri de bir kaç ay önce aldığım dudak kalemlerinden.

İlki bitiremediğim ve bayıldığım dudak kalemi.
Ve ben... bunun dudaklarım da ki halini çekmemişim. Allah dan akıl edip elimde deneyip öyle bir fotoğraf çekmişim. O yüzden bunu swatch & renk cetveli ile beraber koydum.
Oriflame Gold Rose
Gül kurusu tonlarında, muhteşem bir rnek. Mutfak arkadaşlarımın çok bayıldığı bir kalemdi. İnadına markasını söylememiştim hatta ruj olarak biliyorlardı bunu :D o zaman ki "cazgırlığım" diyeyim. Kalem ucun da her ne kadar hafif bir renk görünse de sürdüğünüz de daha yoğun bir renk çıkıyor. Kullanışlı bir kalem arkasında kalemi veya ruju uygulamak için fırçası bulunuyor. Ancak ben iki tarafın kapağını da kaybettiğim için fırça artık kullanılamaz halde.

Çok yoğun kullandığınız da çok çok hafif ışıltılı duruyor.Ben genel de az uygulayıp parmağımla dağıtarak uyguluyorum.

Fiyat : Şuan sistemde stok da olmadığı için fiyat gözükmüyor. Fakat o zamanlar 7 TL ye falan almıştım.


ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri
Oriflame Very Me Coral 
Sade hoş bir ruj. Dudaklarınızı çerçevelemek için ya da ruj olarak kullanmak için çok güzel bir ürün. Yaz ayların da çok tercih ettiğim bir kalem. Kremsi yapıda, kolay uyguluyorsunuz.

Fiyat : İndirimsiz 10 TL indirimli 6 TL olması lazım değişken olabiliyor.

Rival De Loop - RL De Young

Bu markanın daha önce rujlarından almıştım.
Bu sefer de dudak kalemlerine abanayım dedim. İyi kide almışım. Bu sıralar ahududu rengi (aşağıda ki gibi ) vişne çürüğü olsun mor olsun, mor un tonları olsun fena halde kapılmış durumdayım. :D Kırmızı ruj takıntım gibi bu da bir kaç sene sürer diye düşünüyorum.
ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri
Rival de loop 03 raspberry
Rengi ve yapısı mikemmel ! Ruj gibi kolay sürülebilen bir kalem. Öncesinde mutlaka nemlendirici uyguluyorum.

Fiyat : 3.75 TL
ause-esua-favori-uygun-fiyatlı-dudak-kalemleri

Bu rengi neden aldım bende bilmiyorum :D Bana çok  gitmeyen bir renk. Fakat bronz ürünlere bayılıyorum, bronz hatunlara da öyle. Bu kalemde tam yaz günleri için yapılmış bence. Esmer tenlilere çok yakıştırıyorum, bronz ruj ya da parlatıcıyı. 
07 bronze

Fiyat : 3.75 TL

Dudak kalemleri, bazıları ne kadar yumuşak yapıda olsa da dudakları kurutuyor. O yüzden kullanmadan önce dudak nemlendiricisi yada vazelin  uygulamanızı öneririm. Eğer o gün dudak kalemi kullanacaksanız çantanızda da mutlaka dudak nemlendiricisi bulundurun derim ^^<3

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


8 yorum:

  1. Allahım.. Renklerin güzelliğine bak 😍 Gözlerim ponçik ponçik oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ponçik ponçik mi ben onu poğaça diye okudum :D ahahahahha

      Sil
    2. ^_^ ^_^ Akelaaa beğenmene çok sevindim :) Ponçik ^^

      Poğaça mı :D okuduğumdan beri aralıksız gülüyorum ^^

      Sil
    3. Hihihi ^^
      Poğaça mı :D Bir an kendimden şüphe ettim yalnız, yanlış mı yazdım ben diye :D Nasıl güveniyorsam sana artık öhöm.. :))

      Sil
  2. Sen ne güzel sürmüşsün ıma ya :D birini beğenmedim desem valla billa çarpılırım ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mı :O beğenmene çok sevindimmmmm ^^

      Yok yok çarpılmazsın ^^ beğenmediğin varsa söyle tabii ki de bende kalemleri tekrar bi gözden geçireyim :))

      Sil
    2. Bende bu yoruma karışçam o zaman, banane :D
      Cidden ama çok güzel değiller mi fotoğraflara bakmaktan renk numaralarına bakamadım bile :))

      Sil
    3. Karış, karış blog seninn ^^

      Anneğmmm obburiks olarak ben ikinizi de yiyebilirim. Sizler güzel gözlerle, düşüncelerle baktığınız için öyle o fotoğraflar :))

      Sil