4 Kasım 2015 Çarşamba

ESSENCE PUDRA & FARLARI ♡│AUSE ESUA

Bu Essence ürünlerini neden bu kadar çok seviyorum ? Şimdi de Essence ürünlerim iki far 1 pudradan oluşuyor. Note pudrasından sonra beğendiğim ikinci pudra. Çok da abartıp her pudrayı alıp denemek istemiyorum aslında. Normalde hiç pudra almayacaktım bebek pudrası ile devam edecektim fakat görünce dayanamayıp aldım. Özellikle THE ONE pudrasından sonra pudraya karşı bir soğukluk oldu.






The One transparan pudra yazısına BURADAN ulaşabilirsiniz.


Essence ürünlerini Gratis ve Rossman mağazalarında bulabilirsiniz. Ne gariptir Migrosta Essence standı açmışlar fakat her Migros da bulunmuyor ben Antalya da denk geldim sizde bulunduğunuz yerde var ise bir bakın derim.
Pudra 
  • Beyaz renkte ince yapılı bir pudra. Fakat bu kadar mat ve beyaz görünüyor oluşu sizi geri çekmesin yüzünüzü un kurabiyesine döndürecek bir pudra değil. Gayet ince yapılı yüzde ağırlık hissi vermeyen bir pudra. Özellikle yüzünüze ince katmanlar halinde uygularsanız sonuç gayet başarılı. Püf nokta pudraya abanmayın :D
  • Fondöten üzerine sadece 2 kez kullandım. İki kez akşam makyajı olmak üzere.Onun dışında fondöten sevmiyorum özellikle gün içinde hiç kullanamıyorum yüzümden söküp atasım geliyor..Bu yüzden ağırlık olarak hep göz makyajını sabitlemek için kullanıyorum. Sonuçtan memnun kaldım gayet iyi sabitliyor fakat makyaj sabitleyici veya gül suyu ile daha homojen daha iyi bir görüntü elde ediliyor.
  • Pürüzlü bir görüntü bırakmıyor. Ancak çok yoğun kullanırsanız yüzdeki o ufak görünmeyen tüyleri aşırı belli ediyor. İlk denememde ürünü fazla alınca karşılaştığım görüntü buydu. Hangi pudrayı kullanırsanız kullanın (beyaz renk olanını kastediyorum) çok yoğun uygulayınca görüntü öyle oluyor.
Uygun fiyatlı pek bir şirin gayet iş gören bir pudra. FİYAT : 11 TL  olması lazım emin değilim fakat fazlası değil. İnternet mağazalarında ( Gittigidiyor.com gibi ) daha pahalı satılıyor. Gratis & Rossmann mağazalarından bu fiyata alabilirsiniz.
Not : Cilt tipine göre duruşu ve tepkisi kesinlikle değişik olacaktır. Mat pudra olduğu için yağlı ciltler rahatlıkla tercih edebilir. Fakat benim sadece T bölgem yağlı diğer taraflar normal. Tüm yüzüme uyguladığım da beni rahatsız edecek bir görüntü veya tepkime olmadı. 
Farlar : Ahhh ! bu farlara bayılıyorum. Alma niyetim aydınlatıcı olarak kullanmaktı. Ne fondöten ne pudra ne allık hiç biri olmasın fakat aydınlatıcı olsun elimde. Henüz ayrı bir aydınlatıcı edinmedim. Hep farları kullandım hatta kendim krem aydınlatıcı yapmıştım bir dönem fakat kısa süreli kullanabiliyorsunuz. Yine iyi iş görmüştü çok da memnundum.
  • Küçük yuvarlak şirin farlar !  İlk rengini Rossman dan ikinci rengini Gratis mağazasından aldım. Hedefim tüm renkleri ele geçirmek !
  • Çok hafif tatlı ışıltı veren renkler seçtiklerim. Dediğim gibi aydınlatıcı olarak düşündüğüm için bu tonlarda aldım. Göz makyajında da oldukça ışıltılı güzel duruyor. Fakat çok belirgin renk de olmadıkları için başka farlar ile beraber daha hoş bir göz makyajı çıkar diye düşünüyorum.
  • Çok farklı bir dokusu var. Nasıl derler bilemiyorum o yüzden yumuşak bir dokusu var diyip geçiştiriyorum. Tozutma olmuyor.

03 rosie flamingo
Bende ki renkler : 

03 rosie flamingo  ışıltılı bir pembe  (Bunu da aydınlatıcı niyetine aldım fakat pembemsi olduğu için ürünü fazla kullanınca pembiş oluyor yüzüm. O yüzden bunu allık & far olarak kullanıyorum)^^                        
19 the grammy goes glammy
19 the grammy goes glammy uzunca bir isme
sahip ^^ Bu da "süper ucuz mini aydınlatıcı" olarak yerini aldı. Çok memnunum kesinlikle uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arıyorsanız bu ürünü rahat rahat tavsiye ederim. Tabi krem aydınlatıcılar daha iyi ise onları da tercih edebilirsiniz ya da kendiniz yapabilirsiniz. Henüz krem aydınlatıcı kullanmadığımdan kıyaslama yapamıyorum.

Fiyat 6 TL  gayet uygun fiyatlı bir ürün indirime giren yerlerde de 5.99 TL kırmızı renklerle vurgulayarak duyuruyorlar dalga geçer gibi normal fiyatı nereye giderseniz gidin mağaza olarak 6 TL. 

İkisini de tavsiye ederim.Umarım faydalı keyifli bir yazı olmuştur tekrar görüşmek üzere.

İnstagram 
Facebook 
Twitter


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder