12 Kasım 2015 Perşembe

ESSENCE │ all stay day FONDÖTEN ♡│AUSE ESUA

essence-all-stay-day-fondöten ause-esua
Merhaba! Garip bir şekilde ilk fondöten yazımı yazmış durumdayım. Fondöten sevmeyen, BB, CC kremleri bile zorla kullanan ben, bu fondöteni nasıl aldım inanın bende anlamadım. Fakat illa ki bazı dönemler küçük bir dokunuş gerekiyor. ( Regl dönemleri, stres ve berbat ruh hali vakası )

Acil bir durumdan ötürü almam gerekti. Kendimi Migrosa attım ve en sevdiğim markanın fondöten standını görünce bir rahatladım. Açıkçası o keyifsiz ruh halimle ürün seçme şevkim yoktu, ne denk gelirse almak niyetindeydim ki şanslı günümmüş, rezil olmadım :)
Bu saye de essence fondöteni ile tanışmış bulunuyorum.


♡ Ürün pompalı bir şişede bulunuyor

♡ Tek sıkıntısı renk skalasının geniş olmaması. Kendi cilt tonuma uygun rengini bulurken sorun
yaşadım. En açık rengi bile bir tık koyu geldi. Bir diğer sorunda pembe alt tonlu olması.

♡ Ben uygularken rengini yüz kremi ile biraz açıp öyle kullandım.

♡ Orta kapatıcılıkta, fiyatına göre oldukça iyi.

♡ Cilt de duruşu beklentimin üzerindeydi. Kalıp gibi durmuyor, vücut ısısı ile yüzle bütünleşiyor.Ayrıca yüzde ağırlıkta yapmıyor.

♡ Kalıcılık konusunda 16 saat vaat ediyor. O kadar uzun süre test etmedim fakat yaklaşık 5-6 saat beni idare etti.

♡ Tam benim cilt tipime göre; yağlı ciltler için üretilmiş pudralı, mat bitişli bir fondöten. O yüzden üstüne pudra geçmenize bile gerek yok fakat bazı ciltlerde bu durum değişkenlik gösterebilir.

♡Ürünü fırça, sünger veya elinizle uygulayabilirsiniz. Bir kaç blog da süngerle uygulandığında fondötenin renginin pembe olduğu söylemişlerdi ben denediğim zaman öyle bir sıkıntı ile karşılaştım.Boynum ve yüzüm arasında büyük fark oluştu. O yüzden genel olarak elimle uygulamayı tercih ettim.

♡Bir +puan özelliği de içinde paraben olmaması.



10 soft beige
Tekrar alır mıyım ? Fiyatı olarak oldukça uygun ve fiyatına göre de oldukça iyi iş gören bir fondöten. Belki alırım belki almam bilemiyorum hatta bunu bitirebilecek miyim? bundan bile emin değilim.
Ürünün 4 rengi bulunuyor. Umarım kendinize uygun olanı bulabilirsiniz :)
Uygun fiyatlı, mat bitişli, kapatıcılığı standart ve kalıcılığı iyi bir fondöten istiyorsanız, buna bir bakın derim.
Fiyat : 14 TL

essence-all-stay-day-fondöten ause-esua

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder