18 Kasım 2015 Çarşamba

EKLIPS FONDOTEN ve ALLIK FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

EKLIPS FONDOTEN ve ALLIK FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Güzel bir güne güzel iki fırça yakışır dedim.Uygun fiyatlı essence rujlarından sonra birde fırçalarını denemeye karar verdim.
Fırça 

  • Her zaman olduğu gibi bir ürünü daha görüntüsüne aldanıp aldım. Çok şükür beni hayal kırıklığına uğratmayan, elimin altından ayırmadığım bir ürün oldu. 
  • Direkt olarak fondöten & BB, CC krem  yaymada çok da başarılı değil. Fırçadan ötürü oluşan çizgileri ortadan kaldırmak için üzerinden sünger veya pudra ponponları ile geçmek gerekiyor. 
  • Ben ten ürünlerini, yüzümde ağırlık yapığı için her zaman az az kullanırım o yüzden 
  • Suratımdan kıl toplarım diye umuyordum, şimdi ise fiyatına göre oldukça kaliteli olduğunu düşünüyorum. Kullanırken, yıkarken dökme problemi ile karşılaşmadım. Bir kaç kez yıkadım, halen ilk gün ki gibi, yapısında bozulma olmadı. (Şimdilik)

EKLIPS FONDOTEN ve ALLIK FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

ALLIK FIRÇASI



EKLIPS FONDOTEN ve ALLIK FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

Fondöten fırçasından her ne kadar memnun kalsam da bu fırçadan da bir o kadar memnun kalmadım. Görüntü olarak aynılar, ancak görünen o ki kıl kaliteleri aynı değil.
  • Halbüsü bu fırçayı çok beğenmiştim./ Kılları yumuşak olduğu için ürün uygulaması güzel oluyor :)
  • Diğer fırçalara da yaptığım gibi bunu da ilk aldığımda kıllarını kontrol ettim. Ben fırça kısmını asılır asılmaz 6-7 kıl peşi sıra geldi. - Şöyle de garip bir durum var : Asılırken kıllar böyle dökülüyorsa eğer allık uygularken suratımdan kıl toplamam da muhtemel dedim. Ama... beni yanılttı, böyle bir sorunla karşılaşmadım. İlerleyen zamanlar da değişkenlik gösterir mi ? Merak konusu :) 
  • Ömrünü biraz daha uzun tutmak adına, yıkarken dikkat ediyorum. Hunharca yıkandığında, eski halinden eser kalmaz diye düşünüyorum :)

EKLIPS FONDOTEN ve ALLIK FIRÇASI ♡│AUSE ESUA


♡ Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.
Fondöten Fırçası : 5.95
Allık Fırçası : 9.95 ♡

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder