11 Kasım 2015 Çarşamba

BİTTER ÇİKOLATALI PANCAKE #Obburiks ♡│AUSE ESUA

BİTTER ÇİKOLATALI PANCAKE #Obburiks ♡│AUSE ESUA


Merhaba ! Bir obur olarak Obburiks'in ilk tarifi benim en sevdiğim kahvaltı olan basit ve lezzetli Pancake !

Basit oluşu dışın da rahat 2 gün bozulmadan buzdolabında saklanabilen bir tarif. Ben bu uzun ömürlü pancake hamuru olayını daha da uzatmak istersem süt yerine su ile yapıyorum. Tadında çok da çarpan bir değişiklik olmuyor. Sizlerde böyle yapabilirsiniz. 

Tarif 
1,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı  şeker
Bitter çikolata (istediğiniz marka olabilir ben karam kullandım)
Pişirmek için sıvı yağ 

BİTTER ÇİKOLATALI PANCAKE #Obburiks ♡│AUSE ESUA

Yapılışı
Yumurta ve şeker çırpılıp üstüne süt ve vanilya ekleyip karıştırın. Sonra üzerine elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyip karıştırıp.
Küçük dökerseniz daha fazla pancake elde edebilirsiniz tabi benim ki gibi büyük olursa sayı düşecektir :D
Afiyet Olsun

BİTTER ÇİKOLATALI PANCAKE #Obburiks ♡│AUSE ESUA

Umarım beğenirsiniz. Yemek konusuna gelince sadece beğendiğim tarifleri, pratik tarifleri paylaşacağım. Ben bir yemek Bloggerı değilim. O yüzden sizlere sadece yaparken keyif aldığım ve beğenerek yediğim yemekleri, tatları paylaşmak istiyorum.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

8 yorum:

  1. Tamam tarifler çok hoş, kolay, leziz olanlardan ama standardı yükselten şu görsel yok mu? Aşk yaşıyorum şuan!
    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim motivasyonumu yükselten benim enerjimi tavan yapan senin bu güzel gönlün yorumların yok mu ! gece gece nasıl mutlu oldum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Sil
    2. Ah yaaa cansın Ause! ❤❤❤❤❤

      Sil
  2. Oyy oy oyyy...cikolatali herseyi cok severim :) Cok guzel gorunuyor, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize kocaman sevindim çok teşekkürler :) <3

      Sil
  3. Oyy oy oyyy...cikolatali herseyi cok severim :) Cok guzel gorunuyor, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  4. çoooooook güzelll.. Ellerine sağlık tatlım.. Bu pancake'lere bayılıyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimmm bende çok seviyorumm :)

      Sil