29 Kasım 2015 Pazar

BEAUTY FORMULAS │Cocumber Cooling Eye Pads ♡│AUSE ESUA

 BEAUTY FORMULAS │Cocumber Cooling Eye Pads  ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Mis salatalık kokusuyla, şirin görüntüsü altında yatan o marifeti ile Beauty Formulas'ın salatalıklı göz pedi var karşınızda :)
Düşme problemi kesinlikle yok. Gözünüze ilk koyduğunuzda bir kaç saniye hafifçe bastırmanız yeterli. Pedi koyduğunuz zaman gözünüzü hareket ettirmemek gerekiyor sadece.
Fresh bir salatalık kokusuna sahip. İlk etap da kokusu gelirken bir süre sonra kokusu uçuyor.
 BEAUTY FORMULAS │Cocumber Cooling Eye Pads  ♡│AUSE ESUA
Ürünler tek kullanımlık. Kullanmadan önce buz dolabından bekletmek gerekiyor.
Ben hep buz dolabın da muhafaza ettim.O gün kullansam da kullanmasam da dolapta kaldı yani :D
Vakumlu bir paketi var rahatlıkla pedleri saklayabiliyorsunuz.

İçeriğinde başta salatalık, Aloe vera, papatya (Papatyanın rahatlatıcı etkisini biraz da gözler de hissediyoruz :) ve hamamelis ekstresi bulunuyor.(bunu ilk defa duyuyorum bileniniz var mı acaba ? )

15 dakika gözünüz de durması gerekiyor. Sonrasından yıkayabilir ya da ılık havlu ile silebilirsiniz. Az da olsa göz kapağınız da yapışkanlık olabiliyor çünkü.

Sizlerde de oluyor mu ? Normal salatalık dilimleri gözlerim de ağrı yapıyor, her ne kadar etkili olsa da gözlerimde 2-3 dakikadan fazla tutamıyorum. O yüzden bu pedler tam bana göre.
 BEAUTY FORMULAS │Cocumber Cooling Eye Pads  ♡│AUSE ESUA

Sonuç : Göz çevresini ferahlatıyor, uyandırıyor.
Tabii iyi sonuç için 15 dakika gözlerde tutmak lazım.
Akşamdan kalmalar için ideal bir ürün.(yada uyuşuklar için mesela :BEN )
Ayrıca Spa günlerimin vazgeçilmezi oldu bu minikler :)
İster haftalık ister ihtiyaç duyduğunuz zamanlarda kullanabilirsiniz. Fakat her hangi bir yanma veya problem olursa direkt su ile yıkayın ve kullanmayın. Ürün paket arkasında da bunu belirtiyor.
Gözünüzün içine gitmemesine (çok bastırmamaya) dikkat edin.
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder