14 Ekim 2015 Çarşamba

RIVAL DE LOOP │RIVAL DE YOUNG RUJ - RED EARTH 08 ♡│AUSE ESUA

RIVAL DE LOOP │RIVAL DE YOUNG RUJ - RED EARTH 08 ♡│AUSE ESUA
Merhaba! şansınızın bol olduğu bol kahveli günler diliyorum hepinize en kocamanından!
Bugün uygun fiyatlı ürünler ile aramdaki o mükemmel ilişkiden bahsedeceğim. ^^ Başlangıç olarak Rival de loop (young) markasının tatlı ambalajlı, dokusu güzel rujlarından biri. Ruju o kadar çok sevdim ki keşke diğer renklerinden de alsaydım, diyerek küçük bir pişmanlık ve depresyon geçirdim. Abartmıyorum gerçekten çok şirinler ve renkleri bir harika.Fiyatı ise baldan tatlı.
Rival de young red earth 08

  • Şüphesiz bugüne kadar ki en güzel kokan ruj.Şeker gibi kokuyor.
  • Yumuşak, kremsi yapıda.Sürümü çok kolay hiç bir şekilde dudak kenarlarına taşma yapmıyor.
  • Çok tatlı bir kırmızı rengine sahip. Kesinlikle abartılı değil. Günlük makyajda rahatlıkla kullanabilirsiniz.
  • 6-12 saat gibi uzun süre kalıcılığı yok. Fakat çok çabuk geçen bir ruj da değil.
  • Bir şey içerken, bardaklarda çok belirgin bir leke bırakmıyor. Makyaj sabitleyici ile kalıcılığı biraz daha uzayabiliyor.
Fiyat : 6.99 - Rossmann

Essence Love Me Ruj Yazısı için BURAYA

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder