23 Ekim 2015 Cuma

ORIFLAME TRANSPARAN PUDRA VE PUDRA FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

ORIFLAME TRANSPARAN PUDRA VE PUDRA FIRÇASI ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Bugün, bir türlü sevemediğim iki ürün ile ilgili kısa bir yazı hazırladım. Oriflame zaman zaman beni hayal kırıklığına uğratabiliyor, bu ikilide o kategoriye girenlerden. Tabii pudrayı sırf kutusu için aldığımı da belirtmek isterim. Bebek pudrasını koymak için ideal bir kap olarak düşünmüştüm ve güzelde oldu.^^
  • Pudra : İnce yapılı, yüzünüzde ağırlık yapmayan bir pudra.Sabitleme işlemini her ne kadar başarılı yapsa da yarım saat bir saat sonra gözeneklere girmiş, çizgi çizgi olmuş, katmer gibi bir surat çıkıyor karşınıza. Amaç bu görüntüyü ortadan kaldırmak, ancak bu pudra bu görevi pek yerine getiremiyor. O yüzden tekrar almayacağım ve önermeyeceğim bir ürün.
  • Fırça : Fırçayı çok beğensem de kılların kalitesizliği sevgimin önüne geçiyor.Pudrayı ince katman halinde uygulamada çok başarılı. Hatta son bir kaç aydır sadece aydınlatıcı için kullanıyorum, çok da memnunum. Fakat suratımdan kıl toplamak beni bezdirmeye başladı. Bu kadar işlevli bir o kadarda kötü bir ürün. Kılları dökülüyor, kopuyor ve sağa sola yamulmaya başlıyor. Son yıkamadan sonra iyice eğri durmaya başladı. O yüzden önermeyeceğim bir ürün. Özellikle sık makyaj yapanlara kesinlikle dayanmayacaktır diye düşünüyorum.    
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder