15 Ekim 2015 Perşembe

FREEMAN YAĞLI VE PROBLEMLİ CİLTLER İÇİN KİL MASKESİ │ MINT & LEMON CLAY MASK ♡│AUSE ESUA


FREEMAN YAĞLI VE PROBLEMLİ CİLTLER İÇİN KİL MASKESİ │ MINT & LEMON CLAY MASK  ♡│AUSE ESUA


Merhaba ! akneli Ause modelinde bugün, yağlı ve problemli cilt için olan bir yüz maskesi var.
Yağlı bir cilde sahip olduğumdan  akne ve sivilce problemim de fazla oluyor maalesef. 
Özellikle regl ve stres dönemlerinde bu durum, benim için kaçınılmaz. O yüzden sivilce karşıtı ve içeriğinde limon bulunan ürünler benim için başkadır.Lafı uzatmadan maskeye geçiyorum!
Maske : "Yağlı ve problemli ciltler" için üretilmiş, nane ve limon özlerinden oluşan bir kil maskesi.
Kapağını açar açmaz kokusunu alıyorsunuz. İlk aldığımda yüzümü yakan ve ferahlatan maske olduğunu düşünmüştüm. Öyle bir ürün değil. Nedense nane görünce aklıma ilk bu geliyor.

Kullandıktan sonraki his ve görüntü : B a y ı l d ı m !  bu sıralar yine sivilce ile cebelleşirken bu ürün cildime ve ruhuma iyi geldi. Cildi arındırıyor ve cilt yağını söylediği gibi dengede tutuyor. Ne çok kurutuyor ne çok yumuşatıyor, ikisinin ortası. Bendeki etkisini çok beğendim.Tabii cilt tipine göre bu durum değişkenlik gösterebilir.
Cildi bir yandan sıkılaştırıp, arındırırken beraberinde parlamayı da kontrol altına alıyor. Bu sayede sivilceleri kurutuyor. Ayrıca peeling etkisinde cildi pürüzsüzleştiriyor.

Kullanım : Göz çevresi haricinde yüz ve boyuna uygulayıp maske kuruduktan sonra ılık suyla yıkayın. Dilerseniz hafta da 1 kez ya da ihtiyacınıza yönelik sıklıkta uygulayabilirsiniz. Ben suratımın haline göre haftada 2-3 defa kullanıyorum ki, sivilceler bitsin gitsin, kurusun diye :) 

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder