14 Ekim 2015 Çarşamba

ESSENCE │13 LOVE ME RUJ ♡│AUSE ESUA

ause-esua




Merhaba !Yine ve yine uygun fiyatlı şeker gibi bir ruj ile karşınızdayım.
Essence uygun fiyatlı rujlarını mutlaka biliyorsunuzdur diye düşünüyorum, çünkü bu güzel seri bir hayli popüler.Yabancı bloglarda da sık sık karşılaştığım ve hep merak ettiğim bir üründü. Hakikaten fiyatı ve kalitesi ile uygun fiyatlı ruj alanları memnun edecek güzel bir ruj.
ause-esua




  • ❤ 
  • Siyah ve pembeden oluşan güzel bir ambalajı var. 
  • Rengi 13 numara love me. Çok hafif, tatlı bir pembe. 
  • 3-4 kat sürerseniz renk yoğunluğu artıyor daha da belirginleşiyor. 
  • Tek kat veya 2 kat sürerseniz daha hafif bir renk oluyor. 
  • Kremsi yapılı, sürümü kolay.
Fiyat : 8,69 TL Rossmann ❤ 


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder