10 Ekim 2015 Cumartesi

ALIX AVIEN SEXY BLACK MASKARA ♡│AUSE ESUA

ause-esua

Merhaba ! Çok beğendiğim, elimin sürekli gittiği bir rimel yazısı ile karşınızdayım.Ben her ne kadar beğensem de sevmeyeni de çok bu maskaranın. Sebebi, dolgunluk ve hacim vermekten uzak olması.
Eğer, sadece kirpikleriniz daha uzun gözüksün, tek tek ayırsın biraz da renk versin, dolgun kirpikler umurumda değil diyorsanız tam size göre.

Bu kadar beğeneceğimi, inanın düşünmezdim.Günlük kullanım için çok uygun bir ürün benim için. Sadece renk vermesi ve kirpikleri ayırması yetiyor günlük kullanımda.
  • Ambalajı,  SEXY  Orta boylarda bir rimel.
  • Tombik, sık kılları olan  ve topaklanma yapmayan fırçası var.
  • Kirpikleri ayrıştırmada çok iyi. Özellikle benim gibi iki, üç kat rimel sürüyorsanız tam ideal bir ürün.
İndirimsiz fiyatı ürünün performansına göre biraz yüksek. Ben indirimden 9-10 TL gibi bir fiyata almıştım. Normalde 25-27 arası değişiyor fiyatı.

ause-esua
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder