3 Haziran 2015 Çarşamba

Wellness & Beauty VÜCUT PEELİNGİ





                       Welness & Beauty 
Merhaba ! 
Favori mağazadan favori bir peeling.
Görür görmez ambalajına vuruldum desem abartmış olmam herhalde. Ürün bitince bile kavanozu kesinlikle atmayı düşünmüyorum :D Özellikle ev yapımı vücut peelinglerini çok sevdiğimden,sanıyorum bu kavanozu iyi değerlendiririm :)(Annemin salça kavanozlarından daha iyidir ^^ :)

  • İçerisinde "Mango Çekirdeği Yağı" ve "Hindistan Cevizi" bulunuyor. ( Ben ilk gördüğümde limonlu sanmıştım  )
  • Tanecikleri minik olmasına rağmen oldukça sert ve iyi arındırıyor
  • İçeriğinde ki yağ sayesinde cildi nemlendirip, ipeksi ve kaygan bir cilt oluşturuyor(Kış döneminde kuruyan ciltler için veya sürekli kuru ciltler için birebir - Sadece yağını bile kullanabilirsiniz :D)
  • Minik tanecikler sayesinde vücudu canlandırıyor bunu yaparken biraz acıtıyor :O
  • Kokusu fresh ve güzel
  • Üzerindeki yağı bile ayrı olarak harika. Yanlışlıkla elime dökmüştüm, hem hızlı emildi hem müthiş yumuşattı (Vallahi beni baya etkiledi bu peeling kızlar)
  • ve altın vuruş : "silikon,alkol,paraben ve mineral yağlar" içermiyor
Fiyatı : 10 TL 


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder