29 Eylül 2015 Salı

GARNIER Göz Makyajı Temizleyicisi │ Express Çift Etki ♡│AUSE ESUA


GARNIER Göz Makyaj Temizleyicisi │ Express Çift Etki  ♡│AUSE ESUA
Merhaba ! Bana en en en en favori ürünlerinden bir tanesi nedir diye sorarsanız. Makyaj temizleme suyu derim.Öyle bir yeri var ki bende sivilcelerimin geçmesini bile buna bağlayabilirim çünkü gerçekten çok güzel temizliyorlar.Tonik bile kullanmama gerek kalmıyor. Hatta tonikten bile daha etkili buluyorum bazı makyaj temizleme sularını.Tabi bu ürünün göz makyajı için olması dışında garip bir durum yok :D o yüzden bu mevzunun asıl elemanlarına, aşağıdaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Diadermine Makyaj Temizleme Suyu ve Arındırıcı Tonik
Garnier Makyaj Temizleme Suyu
Nedendir bilinmez Garnier denince şöyle bir duruyorum, bakıyorum ve çok beğeniyorum. Bugüne kadar saç boyasından, temizleyicilerine kadar  kullandığım her ürününden hep memnun kaldım.
Buda çok çok sevdiğim ürünler kategorisine girmiş durumda.

Ufak 120 ML kutusu, mor - lila  görüntüsü ve içeriği ile beni etkilemiş bir ürün.
Alma sebeplerimden bir tanesi "kirpik güçlendirici" içermesi.
Hiç bir makyaj malzemem olmasın ama rimelim olsun diyenlerdenim.Bu yüzden kirpik dökülme problemi çok yaşadım. Suratımda tek beğendiğim yer kirpiklerim olduğu için bu konuda biraz hassasım galiba :D

Diğer beğendiğim özellikleri ise GARNIER SKIN NATURALS FELSEFSİ
  • Tamamen doğadan gelen maddeler içerdiğini ve maddeleri korumak için özel yöntemlerle elde ettiklerini söylüyor
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir
  • Ürünlerimizin etkinliği kanıtlanmıştır diyor kendileri.
  • Çift fazlı karışım
Kullanmadan önce çift fazlı karışım etkileşime girmesi için çalkalayın, sonrasında disk pamuk yardımı ile makyajınızı çıkarın.

Gözlemlediklerim : Düzenli kullanımda kirpik dökülmesine çözüm sağlıyor. Bir süredir dökülen kirpik görmüyorum suratımda. Çoğu zaman o kadar gözümü ovuşturuyorum ki o hırpalanmaya bile gayet dirençli kalabiliyorlar. Önceleri böyle bir şey yaptığımda göz altımda 4-5 tel mutlaka olurdu. Ayrıca kirpiklerimi daha canlı gösterdiğini fark ettim. Nasıl desem daha kalın mı  daha dolgun mu bunu siz seçin. Uzun lafın kısası ben sonuçtan çok memnun kaldım.

AMBALAJ ARKASI YAZILARI
1-Express makyaj temizleyici: Suya dayanıklı makyajı bile gözlerde yağlı bir kalıntı bırakmadan mükemmel şekilde temizler.
2.4. haftada daha yoğun kirpikler:Doğal Kaynaklı ARGININE ile zenginleştirilmiş formülü kirpiklerinize güzellik,esneklik ve parlaklık sağlar.Kirpikleriniz daha kalın,yoğun ve güçlü hissedilir.
Sonuç:Temizleme esnasında pamuk üzerinde kalan kirpiklerde gözle görülür şekilde azalma.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder