28 Eylül 2015 Pazartesi

DOVE KURU, SERT VE KABARAN SAÇLAR İÇİN BESLEYİCİ BAKIM MASKESİ ♡│AUSE ESUA

ause-esua-dove-besleyici-saç-bakım-maskesi
Merhaba ! Yumoş saçlar için güzel bir bakım maskesi var karşınızda.
Bugüne kadar kullandığım tüm saç ürünleri bir kenara bu ürün başka bir kenara.Bunu tatlı bir vlogger'ın yorumuna güvenerek aldım. Açıkçası beklentim yüksek değildi. Yani bir krem ne kadar iyi olabilir ki ?
Ancak tüm düşüncelerimi hiçe saydı.
Bir saç maskesinden beklenti nedir ? Güzel taransın, saça  nem versin, saçı yummmııışacıııık yapsın, güzel koksun,elinle düzeltirken elin saçın arasında kalmasın, saç kabarmasın ! elektrik çarpmış gibi olmasın. Daha çok şey çıkar sanırım, fakat gerçekten abartmıyorum tüm bunların önüne geçti. Ben de öyle bir saç vardı ki saçı çözmek için 48 kişiyle çalışmak gerekiyor.(abartmıyorum.)
Tabii maskenin desteği ile beraber, saçımı kesmemin de faydası oldu bu gelişim ve değişime.
  • Yapısı yoğun olduğu halde saçı ağırlaştırmıyor.
  • Vazelinin biraz daha cıvık hali gibi. Ben de o yapıda kremleri ve maskeleri hep çok sevmişimdir.
  • İçeriğinde badem,Hindistan cevizi ve mineral yağlar içeriyor. Badem ve Hindistan cevizinin saça ne kadar iyi geldiğini hemen herkes bilir.Özellikle Hindistan cevizi yağı müthiş bir nem takviyesi, hele o kokusu yok mu ! Aman Yarabbim !
AMBALAJ ARKASI YAZILARI 

Dove,saçınıza ihtiyacı olan üstün bakımı verir. Dove farkı budur. Sloganı ile...
Ultra hafif yağlar :Devrim yaratan saçı ağırlaştırmayan yağlar.Temel besinlerle saçları derinlemesine beslemek ve canlandırmak için hızla emilebilen doğal badem,Hindistan cevizi ve mineral yağlar içeren eşsiz bir karışım.

Uygulama:
  • Saçınızı yıkayın. 
  • Ceviz büyüklüğünde ürünü saça masaj yaparak yedirin.
  • 3-5 dakika saçınızda bırakın
  • Durulayın
Bazen bir kaç saat saçımda bekletiyorum. Hatta öyle yaptığımda sonuç daha da güzel.


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder