16 Eylül 2015 Çarşamba

DEBORAH - IL ROSSETTO CLAS. RUJ 603 ♡│AUSE ESUA

Ause Esua

Merhaba ! İndirim zamanı rujlar elden kaçmamalı deyip, balıklama atlayanlardan birisi de benim :D fiyatı gibi rengi de bir o kadar güzel, bu ruju almamak için hiç bir sebebi yoktu yani kızlar. Uzatmadan ruj'a geçiyorum <3


  • İçeriğinde A,C ve E vitamini bulunuyor.  
  • UVA ve UVB filtreleri içerdiğini ve dudakları güneş ışınlarına karşı koruduğunu vaat ediyor. Bu konu ile ilgili bir yorum yapamayacağım fakat içeriğindeki vitaminlerden olsa gerek, ürün yumuşak dokuda ve krem sürmüşsünüz gibi bir his bırakıyor. 
  • Sürümü çok kolay, yoğun yapıda olmadığından dudak kenarlarına, sağına soluna bulaşma gibi bir sorunla karşılaşmadım.
  • Kalıcılığı normal. Öyle aman aman sabah sürdüm, gece uyumadan evvel aynaya baktığınızda halen dudaklarımda!  demezsiniz ^^ 
  • Daha uzun süre kalıcı olması için pudra veya makyaj sabitleyici ile beraber ömrünü uzatabilirsiniz.Pudra o kremsi görüntüsünü matlaştırdığı için genelde gül suyu veya makyaj sabitleyici sprey uyguluyorum.
Ause Esua
Bendeki Rengi : 603  numaralı,  tam yaz rengi olan turuncu, burada rengi filtre uygulamama rağmen ışıktan dolayı daha canlı çıksa da rengi soft.
Toplam 14 renk seçeneği var. Mutlaka kendinize uyanı bulacaksınızdır. (Hepsini almayı düşünmedim değil ) :O
Ause Esua
Ben aldığımda indirimli fiyatı 6 yada 7 TL civarındaydı. Şimdi 11.90 olmuş yine indirimli fiyat. Bazen mağazalar yaz sonu indirimi yapıyor. O dönemleri takip etmenizi öneririm.^^
Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder