30 Ağustos 2015 Pazar

YÜZ ve VÜCUT FIRÇASI & AKNE VE SİYAH NOKTA KARŞITI KİLLİ MASKE ♡│AUSE ESUA


 YÜZ ve VÜCUT FIRÇASI & AKNE VE SİYAH NOKTA KARŞITI KİLLİ MASKE ♡│AUSE ESUA



Merhaba ! Bugün severek kullandığım ve etkisinden memnun kaldığım 3 ürün var. Umarım beğenndiğiniz ve ihtiyacınızı karşılayan bir yazı olur.

Sivilce problemi ergenlikte başlar, sonra cilt şanslıysan normale döner, eğer değilsen bir süre sonra çeşitli sebeplerden akne baş gösterir.
Geçen sene bunalım, depresyon adı altında bir kaç problemim akne sorununu da peşinde getirdi.
O gün bugündür akne adı altında satılan her ürünler yakinen ilgilenir vaziyetteyim a dostlar. 

SELESTA AKNE VE SİYAH NOKTA KARŞITI TEMİZLEYİCİ KİLLİ YÜZ MASKESİ

Bu üründen beklentim standarttı. Akneye anında etki eden bir ürünle henüz karşılaşmadım :D Çünkü akne o kadar çabuk geçen veya hemen çözüm bulunan bir durum değil ne yazık ki. Bunun acısını neredeyse 1 senedir çekiyorum.
  • Akne ve sivilce için bir çok ürün kullandım. Cildim yavaş yavaş iyileşmeye başlamıştı, fakat kızarıklıklar duruyordu. İşte bu maske onun önüne geçti.
  • İçeriğinde ; Zeytinyağı - kil - yeşil çay - deniz yosunu bulunuyor
  • Diğer kullandığım maskeler veya bildiğimiz kil maskesi gibi kuruyup katılaşan bir maske değil.
  • Yüzünüzde 5 dakika kadar tutuyorsunuz. Çıkarırken de ovarak çıkartıyorsunuz.
  • Paraben içermiyor oluşu da bir + puan
    Cildimde etkileri :
    • Yüzüm de gözle görülür değişiklik oldu. Özellikle kızarıklıklar azaldı. Maskeyi 3-4 gün arkaya arkaya kullandım. Sonra hafta da 1 veya 2 kere kullanmaya başladım.
    • Uygulama sonrası yüzünüz yumuşak ve parlak oluyor.
    Kullanım : Göz çevresinden uzak nemli ve temiz yüze masaj yaparak uygulanır. 5 dakika beklettikten sonra ılık su ile durulanır. 

    Eğer böyle bir probleminiz varsa veya yüzünüzde kızarıklıklar var ise kesinlikle tavsiye ederim.Her ne kadar katılaşan ve kuruyan maskeleri daha çok sevsem de bu maskeden çok memnun kaldım.

    Cosmetica kart indirim : 2 maske 20 TL idi. Birisi büyük diğeri biraz daha küçük fakat aralarında pek fark olmuyor. Uzunca bir süre kullanabilirsiniz. Tek tek fiyatları daha fazla sanırım.

    VÜCUT VE YÜZ FIRÇASI

    Takip ettiğim bir Vlogger'da gördüğüm etkili bir yöntem. 

    Yüz fırçası : Kılları sık ve uzun fiyatına göre de kaliteli bir ürün. Kılları dökülmüyor fakat sık kullanımda çok az göze batmayan şekilde kıllar sağa sola gidiyor ya da içine çöküyor. Fiyatına göre dayanıklı bir ürün.
    Uygulama : Hafif hareketlerle 5-10 dakika şeklinde yüze uygulayın. Düzenli kullanımda sıkılaştığını ve yüzünüze renk geldiğini farkedeceksiniz. Beklentim çok düşüktü şimdi ise elimin altından ayırmıyorum.

    Vücut Fırçası : Oriflame duş jeli ile beraber almıştım. Açıkçası böyle bir şey beklemiyordum. Beni oldukça memnun etti. Kılları oldukça sık ve kesinlikle kıllarında kopma dökme veya fırçalarda sağa sola gitme olmuyor.
    Uygulama : Aşağıdan başlayıp kalbe doğru düz ve dairesel olarak sabah ve akşam 5 dakika uygulayın. Bacak,bel,basen,karın ve kol olmak üzere her uyguladığınız bölgeye aynı yöne (kalbe doğru) ve aynı şekilde dairesel ve düz olarak uygulayın.
     ( Tek sıkıntısı sürekli satışta olmuyor diye biliyorum. Ben indirimden yararlanmıştım indirimsiz satılıyor mu ? bilmiyorum. Site de hiç denk gelmedi ancak başka danışan veya uzmanlara sorup bilgi edinebilirsiniz.)

    Oriflame Bambu Büyük Fırça : 15 TL  
    Küçük Yüz Fırçası : 5.90 

    VÜCUT FIRÇALAMA NEDİR VE NASIL UYGULANIR YAZISI İÇİN BURAYA TIKLAMANIZ YETERLİ


    Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
    Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
    Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

    İnstagram: Ause_Esua
    Twitter: AuseEsua
    Facebook Page : Ause Esua
    SnapChat : AuseEsua
    Mail : auseblog@gmail.com
    Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

    Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

    2 yorum:

    1. aman allahım yazı içinde yazıya geçtim ve çok faydalı şeyler öğrendimmm :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mervecimmmm çok teşekkür ederimmm, geç cevap oldu affına sığınıyorum <3

        Sil